سخنگوی انصارالله در گفتگو با الجزیره اعلام کرد انصارالله چندین پیام برای رئیس جمهوری یمن فرستاده تا به اراده ملت احترام گذاشته شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از به نقل از الجزیره، "محمد عبدالسلام " سخنگوی جنبش انصارالله  روز گذشته در گفتگو با برنامه"نشست امروز" شبکه الجزیره اعلام کرد که انصارالله چندین پیام به "عبدربه منصورهادی" رئیس جمهور یمن و نیز وزارت دفاع فرستاده و خواستار احترام به "اراده مردم یمن" شده است.

وی افزود: پیش از ورود انقلابیون به صنعا تماسهایی با مسئولان وزارتخانه ها و موسسات دولتی و نیز سفارتخانه های خارجی در صنعا گرفته شده بود.

وی ادامه داد: آنچه در صنعا رخ داده پیروزی مردم یمن بوده است و نه پیروزی شخص و یا گروهی خاص.

وی درباره موضع گروه انصارالله نسبت به "علی عبدالله صالح"  رئیس جمهوری پیشین یمن نیز که وارد شش جنگ علیه انصارالله شده بود نیز گفت: بارها تأکید کرده ام که به این مسأله باید مفاد گفتگوهای ملی بپردازد.

 
وی با تکذیب هرگونه کنترل  بر پایتخت با زور سلاح گفت: تمام آنچه که وجود دارد این است که کمیته های مردمی وجود دارد که اقدام به حمایت از مؤسسات دولتی می کنند و در این کمیته ها بسیاری از مردم صنعا نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: درصورتی که کمیته های مردمی نبودند؛ قطعا صنعا به سمت سناریوجنگ داخلی که از سوی دشمنان انقلاب برنامه ریزی شده بود می‌رفت و این کمیته ها درکنارسازمان های امنیتی به حمایت از مؤسسات دولتی می‌پردازند.

انتهای پیام/


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار