ضیایی پرور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

آشتی سازمان میراث فرهنگی با رسانه‌ها

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی آشتی با رسانه ها است.

حمید ضیایی پرور رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اظهارداشت:برنامه‌هایی در 18 بند در نظرگرفته ام که توسعه فعالیت های روابط عمومی الکترونیک، از جمله ساماندهی پورتال سازمان و تولید اپیکیشن های مبتنی بر موبایل جزء این برنامه ها هستند.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده تقویت سامانه پیامکی سازمان است وهمچنین ارتباط نزدیک و موثری با رسانه ها ایجاد می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: من از اهل رسانه هستم و تلاش میکنم با تدابیری، سیاست آشتی با رسانه ها را در پیش بگیرم، همچنین باید فرآیند اطلاع رسانی عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تقویت شود .

ضیایی پرور عنوان کرد: و به نوعی زمینه مناسب نشر اطلاعات مربوط به سه حوزه اصلی (میراث فرهنگی،صنایع دستی،گردشگری) سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری را برای وسایل ارتباط جمعی (خبرگزاری،روزنامه،صداو سیما) فراهم کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار