محمدرضا براری رقابت‌های جهانی وزنه برداری را از دست داد

محمدرضا براری وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی به دلیل تشدید آسیب دیدگی، شانس حضور در رقابتهای جهانی 2014 را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی 2013 لهستان، که یک هفته قبل از اعزام تیم ملی وزنه برداری به بازیهای آسیایی اینچئون، به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد، با وجود انجام تمرینات فیوزیوتراپی در 20 روز گذشته، بار دیگر از ناحیه همسترینگ پشت پای راست احساس درد کرد تا شانس حضور در رقابتهای جهانی 2014 را هم از دست داد.

براری با تائید این خبر گفت: به گفته پزشکان طول درمان من دو هفته است اما با توجه به زمان اندک باقی مانده تا رقابتهای جهانی قزاقستان، متاسفانه نمی توانم با آمادگی بالا در جمع مدعیان دسته 105 کیلوگرم حاضر شوم. به همین خاطر با اجازه کادر فنی از جمع اردونشیان خارج شدم تا با پیگیری مراحل درمانی بتوانم برای حضور در رقابتهای بین المللی سال آینده خودم را آمده کنم.

رقابتهای جهانی قزاقستان که نخستین مرحله انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو به حساب می آید از روز 17 آبان ماه در آلماتی آغاز می شود. برهمین اساس  تیم ملی وزنه برداری هم اکنون با 7 وزنه بردار زیر نظر بهمن زارع و سید هادی پانزوان تمرینات خود را در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری پیگیری می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: براری ، وزنه ، برداری ، اسیب ، جهانی ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار