سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

من محافظ منافع جمهوری اسلامی هستم/با شخص مورد نظر در دفتر پرز آشنا شدم/امیدوارم بازی با رئال به رونق فوتبال ایران کمک کند

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت: من با فردی که می‌گویند جاسوس است در دفتر پرز آشنا شدم و هیچ شناخت قبلی از وی نداشتم.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با انتشار برخی اخبار مبنی بر حضور فردی واسط بین باشگاه پرسپولیس و رئال مادری برای مذاکره گفت: فرد مذکور واسطه باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی تدارکاتی با رئال مادرید نبود و فقط در جلسه حضور داشت تا مذاکرات بین دو طرف ماجرا قطع نشود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: به هرحال ما به طور مستقیم با باشگاه رئال مادرید مذاکره کردیم و هیچ فردی واسطه بین ما برای برگزاری بازی دوستانه با رئال مادرید نبود. "پرز" رئیس باشگاه رئال مادرید از فرد مذکور خواسته بود که در جلسه حضور داشته باشد.

وی عنوان کرد: نتیجه مذاکرات بین ما و مسئولان رئال مادرید عالی بود و ما هرچه خواستیم در این جلسه به دست آوردیم. براساس توافق صورت گرفته با باشگاه رئال مادرید، قرار است رئال مادرید با تمام ستارگانشان از جمله کریس رونالدو ماه جولای برای برگزاری بازی دوستانه با باشگاه پرسپولیس وارد ایران شود.

سیاسی درباره حامی مالی برای برگزاری بازی دوستانه بین باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید گفت: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که از اسپانسر داخلی برای برگزاری این بازی دوستانه استفاده کنیم اما اگر با اسپانسر داخلی به توافق نرسیدیم از حامی خارجی استفاده می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال فردی که می‌گویند جاسوس موساد است نقشی در برگزاری بازی دوستانه بین باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید نداشته است و باشگاه رئال مادرید از ما دعوت کرد تا برای توافقات نهایی راهی اسپانیا شویم.

**حتی اسم جهانشاهی هم برایم آشنا نیست/با او در دفتر پرز آشنا شدم

حمیدرضا سیاسی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جهانشاهی عامل ارتباط باشگاه پرسپولیس با رئال مادرید و یکی از عوامل موساد اظهار داشت: به هیچ وجه اسم جهانشاهی برایم آشنا نبوده و حتی چهره وی را هم نمی‌شناختم و نمی‌دانستم که وی واسطه این ارتباط بوده است یا خیر.

سیاسی خاطرنشان کرد: من عامل موساد را نشناخته‌ام و چون وی برای من شناسایی نشده است با وی ارتباط برقرار کردم. من با موساد در ارتباط نیستم و عوامل این سازمان را قبول ندارم. من در دفتر پرز با وی آشنا شده امو از سوابق او بی اطلاع بودم و باید بگویم شاید وی از عناصر ضد انقلاب بوده است اما جاسوس بودن به پرستیژ وی نمی‌آید.

وی در ادامه افزود: جهانشاهی به هیچ وجه در ارتباط با فوتبال صحبت نمی‌کرد و حتی به من گفت "چیزی اطلاعی ندارم! و هیچ وقت هم از فوتبال خوشم نمی‌آمد است." قرار بود جهانشاهی شرایط ما را برای ارتباط با باشگاه رئال مادرید تأمین کند که این کار را نیز انجام داد.

**من حافظ منافع کشورم هستم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران هستم و حتی اگر کوچترین تعدی هم صورت بگیرد خودم به صورت جدی عمل می‌کنم و حتی اجازه این را هم نمی‌دهم که پای اینجور افراد به مسائل امنیتی کشورم باز شود.

**با رئال به توافقات خوبی رسیده‌ایم

سیاسی بیان داشت: ما در مذاکرات با رئال مادرید در مورد تاریخ برگزاری بازی دوستانه به نتیجه رسیده بودیم و قرار شد که توافق کتبی هم صورت بگیرد و به نظر من مذاکرات مسئولان با رئال مادرید خوب بوده است.

وی ادامه داد: ما در این راستا هدایایی شامل پیراهن شماره 10 بازیکنان و همچنین یک سری نشان مخصوص باشگاه را از آنها دریافت کردیم و ما نیز هدایایی از ایران را که شامل صنایع دستی بود به آنها دادیم و در کل باید اعلام کنم که رابطه رسانه‌ای بین ما و رئال مادرید به وجود آمد.

سیاسی تصریح کرد: قرار است تیم فوتبال رئال مادرید 2 روز قبل از بازی دوستانه به ایران بیاید و پس از انجام تمرینات بازی دوستانه را با پرسپولیس برگزار کند و سپس به کشورش بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که بازی پرسپولیس و رئال بازی خوبی باشد و برای فوتبال ایران دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد و تیم رئال با حداکثر توان خود به ایران بیاید و این اتفاق به رونق فوتبال ما کمک کند.

سیاسی در مورد لغو احتمالی بازی دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و اگر هر زمان سیاستمداران بگویند این دیدار باید لغو شود ما هم از آنها اطاعت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، جاسوس ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
من پرسپوليسم دوست ندارم ابروی پرسپولیس بره خواهشها بازی دوستانه رئال رو لغو کنین یا با پيشکسوتاش بازی کنین و آقای سیاسی میشه بگین ضد انقلابی از طرف کی بود نگین که از طرف رئال بود که خنده دار ترین جمله هفته در میاد این وطن فروش خدا کنه از طرف شما نباشه
Iran (Islamic Republic of)
arsa
۲۰:۱۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
عذرخواهی کن ....
آخرین اخبار