سانتوز: رونالدو به اندازه کافی برای پرتغال تلاش کرده است

سرمربی جدید تیم ملی پرتغال می‌گوید رونالدو برای تیم ملی کشورش تلاش زیادی کرده و بدهکار این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کریس رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید در سال‌های اخیر به دلیل تلاش‌های بیش از حد از طرف هم تیمی‌هایش مورد انتقاد قرار می‌گیرد، اما سانتوز سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید از رونالدو توقع بیش از حد ندارد.

سانتوز سرمربی سابق تیم ملی یونان که بعد از جام جهانی هدایت تیم ملی پرتغال را بر عهده گرفته است در این خصوص گفت: رونالدو همانطور که در جام جهانی برای تیم نبتو بسیار خوب و تاثیرگذار بوده، برای تیم من هم مفید خواهد بود. او بهترین بازیکن جهان است.

وی در ادامه افزود: برای ما در اختیار داشتن بهترین بازیکن جهان افتخار بزرگی است، ما از او انتظار داریم همانند قبل توانایی‌های زیادی به تیم ما بدهد.

رونالدو و هم برای تیم ملی پرتغال و هم برای جهان فوتبال افتخارات زیادی را کسب کرده است.
این بازیکن بیشتر از این به تیم ملی کشورش بدهکار نیست و همیشه به اندازه کافی تلاشش را می‌کند.

رونالدو همیشه رونالدو خواهد بود. همیشه فشارها بر روی او زیاد است و تیتر اول مطبوعات ورزشی این بازیکن است. اما خوشبختانه این فشارها هیچ تاثیری بدی روی او نگذاشته است.

سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است در رقابت‌های یورو 2016 تیم ملی کشورش مستقیم به این رقابت‌ها صعود خواهد کرد و در این خصوص گفت: بسیاری از تیم‌ها قصد دارند به صورت مستقیم صعود کنند و تمام تلاششان را برای رسیدن به هدفشان به کار خواهند بست.

گفتنی است، تیم ملی پرتغال امشب قرار است در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه برود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار