مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: در راستای ارتقاء مهارت نیروی انسانی شاغل در صنعت آب و برق این اداره کل و مؤسسه آموزشی، پژوهشی آگاهان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با مؤسسه پژوهشی، آموزشی آگاهان نیرو گفت: این اقدام در راستای ارتقاء مهارت نیروی انسانی شاغل در صنعت آب و برق و به منظور انتقال مهارت‌ها در بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و افزایش بهره‌وری صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای در برگزاری دوره‌های آموزشی و ارزیابی مهارت جهت کارگران، تکنسین‌ها و کارکنان شاغل و پیمانکاران صنعت، آب و برق، تعیین سطح مهارت نیروی شاغل، برگزاری آزمون و سنجش مهارت کارآموزان و اعطاء گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در صورت موفقیت در آزمون مطابق با قوانین و مقررات سازمان در این تفاهم‌نامه بر عهده اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: مهارت نیروی انسانی امری حیاتی و زیربنایی جهت توسعه پایدار در صنایع کشور است و از مباحث بنیادی و اساسی در تمامی صنایع و اقتصاد کشور از جمله صنعت آب و برق تلقی می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مهارت ، ارتقا ، شاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار