حامد صداقتی گفت: شمشیربازان در اینچئون عملکرد خوبی داشتند؛ خوشحال هستم که بازیکنان تیم ملی به مدال نقره دست یافتند.

حامد صداقتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی‌پوشان شمشیرباز کشورمان در مسابقات آسیایی اینچئون خوب ظاهر شدند. من از این که بازیکنان تیم سابر به مدال نقره بازی‌های آسیایی که ارزش فوق‌العاده‌ای برایمان دارد، دست یافتند، بسیار خوشحال هستم.
 
کارشناس شمشسیربازی ادامه داد: تیم‌های آسیایی سطح خود را به بالاترین حد رساندند. ما می‌توانیم تیم‌های آسیایی را که پیش از این قابل مقایسه با تیم‌های جهانی و حتی المپیک هم نبود را اکنون در کنار هم قرار دهیم. تیم اپه کشورمان نیز در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشت اما متأسفانه باقر سختی؟ روبرو شد و از دور مسابقات کنار رفت ما در این مسابقات بدشناس بودیم.
 
وی افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و موثر بتوانیم جایگاه شمشیربازی به خصوص اسلحه اپه را حفظ کنیم و سطح این رشته را به بالاترین حد برسانیم چرا که شمشیربازان ما پتانسیل‌های قهرمانی را دارند.
 
صداقتی در خصوص نحوه‌ی قضاوت داوران در مسابقات اینچئون تصریح کرد: شمشیربازی اینچئون افزود: قضاوت داوران در مسابقات آسیایی به ویژه بازی‌های شمشیربازی خوب بود. ما در این مسابقات شاهد قضاوت علیرضا وصالی، داور خوب کشورمان بودیم.
 
کارشناس اپه شمشیربازی اظهار کرد: من به دلیل مشغله کاری مدتی از شمشیربازی دور بودم و اکنون نیز برنامه‌ی خاصی برای حضور در تیم ملی ندارم اما مایل هستم تمریناتم را به طور منظم ادامه دهم چرا که من حدود 20 سال به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنم و عناوین خوبی نیز در مسابقات بسیاری به دست آورده‌ام.
 
صداقتی خاطر نشان کرد: شرایط خوبی برای تیم ملی شمشیربازی کشورمان فراهم شده است تا این تیم همچون گذشته ظرفیت‌های خود را به دست آورد. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون و مربیان خوب اپه و سابر کشورمان نتایج خوبی در مسابقات زیر 23 سال فیلیپین به دست بیاریم.
 
صداقتی خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط خوبی برای تیم ملی اپه کشورمان فراهم شود تا این تیم بتواند همانند گذشته عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار