قناعتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

بررسی ماهانه 300 پرونده در زمینه حمل و نقل/هیچ تصمیمی به خصوص واگذاری آژانس‌ها به شهرداری وجود ندارد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ماهانه 300 پرونده در زمینه حمل و نقل و ترافیک در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر رسیدگی می‌شود.

 
ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهروندان با مراجعه حضوری به شرکت‌های مسئول تاکسیرانی و یا تماس تلفنی با 1888 می‌توانند شکایات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را مطرح نمایند، افزود: به کارگیری سیستم‌های نوین، امکان دریافت اطلاعات از شهروندان و ارجاع با سازمان‌های مسئول جهت پیگیری و رفع مشکل را فراهم نموده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به شکایات و ارائه نتیجه گردش به تماس گیرنده حداکثر در مدت 20 روز صورت خواهد پذیرفت.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سامانه 1888 کم هزینه ترین و راحت ترین وسیله ارتباطی جهت انعکاس مسائل مد نظر شهروندان است، اظهار داشت: بررسی ماهانه 300 پرونده تخلف در زمینه حمل و نقل و ترافیک در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر و اعمال برخورد‌های متنوع از باطل کردن پروانه فعالیت تا جرایم پیش بینی شده در کمیته انضباطی از جمله موارد قابل ذکر در این زمینه است.

قناعتی در پاسخ به این سوال که چه زمانی آژانس‌ها به شهرداری واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ تصمیمی در خصوص واگذاری آژانس‌های به شهرداری وجود ندارد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: قناعتی ، شورا ، رسیدگی ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار