ستاد اقامه نماز کشور گفت: بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نقش ارزنده آن در جامعه اوایل دی ماه سال 93 در استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران :‌ بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و تعالی فرهنگی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نقش ارزنده آن در جامعه با بهره‌مندی از اساتید و کارشناسان در زمینه نماز ناشران فرهنگ نماز اوایل دی ماه سال جاری در استان خوزستان برگزار می‌شود.

در ادامه گزارش پژوهشگران، فرهیختگان، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود با موضوع‌ها و محورهای مفهوم شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز، سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مواضع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز شرکت کنند.

بنابراین آخرین مهلت ارسال مقاله‌های بیست و سومین اجلاس سراسری نماز 30 آبان ماه سال 93 و اعلام نتایج 20 آذر ماه سال جاری است.

در پایان نیز به برگزیدگان بیست و سومین اجلاس سراسری نماز لوح تقدیر و هدایای ارزنده اهدا و مقاله‌های منتخب در کتاب مجموعه مقاله‌های بیست و سومین اجلاس سراسری نمازچاپ و منتشر می‌شود. گفتنی است: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی www.ejlasnamaz.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88896269-021 تماس و یا به آدرس تهران، خیابان ولی عصر، خیابان زرتشت غربی، سازمان تبلیغات اسلامی معاونت پژوهشی و آموزشی، دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجلاس ، سراسری ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار