پلیس رژیم صهیونیستی سه سرباز را به اتهام فروش اطلاعات بازداشت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نوشته امروز روزنامه رای الیوم چاپ لندن در اینترنت، ‌شبکه دوم تلویزیون اسرائیل روز چهارشنبه در پایگاه اینترنتی خود فاش کرد به گفته منابع امنیتی آگاه، پلیس نظامی اسرائیل سه سرباز از یکی از یگانهای فوق العاده محرمانه وابسته به شاخه اطلاعات نظامی اسرائیل (امان) را بازداشت کرده است.

این منابع گفتند این سه سرباز‌ به تخلف در مسائل رایانه ای و دادن اطلاعات حساس به خارج (در تیتر خبر طرفهای خارجی ذکر شده است) از ارتش متهم هستند.

 به گزارش این شبکه ، صحبت بر سر تحقیقات ویژه پلیس نظامی است که از مدتی قبل آغاز و باعث شده است این سربازان در چند روز قبل بازداشت شوند. 

به گفته یک منبع آگاه، این قضیه فوق العاده خطرناک است و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و ممکن است بازداشت های دیگری هم صورت گیرد.

 رای الیوم نوشت از سوی دیگر پایگاه اینترنتی"والا" هم فاش کرد ارتش اسرائیل درگیر مبارزه با پدیده قاچاق سلاح توسط نظامیان اسرائیل است.

به گزارش این پایگاه، با وجود تلاشهای ارتش، از پنج سال گذشته تا کنون، چهارصد و بیست و دو قبضه سلاح از ارتش سرقت شده است.

به گفته ارتش،سرقت سلاح، از نظر امنیتی خطرناک است و این خطر ناشی از آن است که سربازان، سلاح ها را به گروههای تبهکاری که در سراسر اسرائیل فعالیت دارند بفروشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار