مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: اگر ائتلاف ضد داعش به دنبال تغییر نظام سوریه برود، رژیم صهیونیستی امنیت نخواهد داشت/ تلاش برای مدیریت وکنترل اقدامات آمریکا/ با حوثی‌ها در ارتباط هستیم/ هشدار به قطر و اردن و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز   جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

اگر ائتلاف ضد داعش به دنبال تغییر نظام سوریه برود، رژیم صهیونیستی امنیت نخواهد داشت/ تلاش برای مدیریت وکنترل اقدامات آمریکا/ با حوثی‌ها در ارتباط هستیم/ هشدار به قطر و اردن


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/18/2655505_563.jpg

 معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه گفت: اجازه نخواهیم داد یکی از متحدین اصلی ما در جبهه مقاومت توسط تروریست‌ها ساقط شود و اگر ائتلاف ضد داعش بخواهد از طرف داعش به طرف تغییر حکومت در سوریه شیفت کند و به دنبال سیاست تغییر نظام در این کشور باشد به طور حتم دیگر حتی رژیم صهیونیستی نیز امنیت نخواهد داشت.


دستگاه دیپلماسی علاقه‌ای برای بازگشایی سفارت انگلیس در تهران ندارد

 رئیس کمیته دفاعی مجلس در رابطه با بازگشایی سفارت انگلیس در تهران گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران علاقه و عجله‌ای برای بازگشایی سفارت انگلیس در تهران ندارد.


"پرونده میلیاردر نفتی" به کجا رسید؟

 نام "ب. ز" در جریان فعالیت‌های کلان مالی مرتبط با دور زدن تحریم‌های بین‌المللی و فساد اقتصادی مطرح شد و با بازداشت وی طی دی ماه 1392 پرونده این میلیاردر نفتی، فراز و نشیب‌هایی داشته که سخنگوی دستگاه قضا در نشست‌های خبری خود به تشریح آن پرداخته است.


سناریوی مقابله غرب با داعش دروغین است/ تروریست‌ها دوباره توسط غربی‌ها رشد می‌کنند

 یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: باید کشورها اراده لازم برای برخورد با تروریست‌ها را به صورت عملی داشته باشند و با کارهایی چون محدودیت تأمین مالی، جلوگیری از پشتیبانی و همکاری امنیتی این گروه تروریستی را کنترل کنند.


از حضور "وزیر اطلاعات" در صحن علنی تا برگزاری چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس
مواضع اصولی اکوادور درباره فلسطین و سوریه قابل تقدیر است؛ اصلاح لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی؛ مرجع رسیدگی به تخلفات اداری تا سطح وزرا مشخص شد؛ فتنه قصد کودتای دیگری زیر پوشش شعار اعتدال دارد؛ لاریجانی به نیکاراگوئه و اکوادور می‌رود؛ نامه 220 نماینده مجلس به رئیس جمهور برای تاکید بر حمایت از باغداران سراسر کشور و ... از عناوین مهم اخبار هفته گذشته مجلس شورای اسلامی است.


پروژه "ایران هراسی" باید جدی گرفته شود/ مقابله با این پروژه نیازمند اقدامات مؤثر است

 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری میانه رو، با ثبات و یک بازیگر مؤثر در منطقه است و برای مقابله با ایران‌هراسی باید اقدامات مؤثری انجام شود.


حاشیه‌های حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران/دانشجویان از وزیر علوم چه می‌خواهند؟
مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


اولین فرمانده قرارگاه مشترک عملیاتی سپاه و ارتش چه کسی بود؟

پس از عزل بنی‌صدر به دعوت شهید کلاهدوز در ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمت پرداخت و برای هماهنگی ارتش و سپاه در آن دوران، قرارگاه مشترک عملیاتی سپاه و ارتش را راه اندازی کرد و به عنوان فرمانده ارشد در آن قرارگاه مشغول به فعالیت شد.


اظهار نظر کارشناسی درباره طرح شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نظر کارشناسی خود را درباره طرح شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد.


"فصل خصومت" به چه معناست؟

 گاهی با تمام تلاشی که قاضی دارد، کشف حقیقت نمی‌شود لذا موظف است بر حسب اوضاع و احوال ظاهری و مستندات و مدارک موجود قضیه را فیصله دهد روش اولی را احقاق حق و روش دومی را فصل خصومت می‌گویند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار