رئیس اداره راه و شهرساری کاشمر از برطرف‌ شدن تصرف 6 هزار متر اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، محمدرضا ابراهیمی در کاشمر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در اجرای رأی صادره از سوی دادگستری و قاضی اجرای احکام برابر ماده 56 منابع طبیعی و ماده 10 زمین شهری و تبصره‌های ذیل آن 6 هزار متر مربع تصرف برطرف شد.
 
وی با بیان اینکه برخی افراد با احداث دیوار دور زمین و یا قرص نهال و اشجار این اراضی را تصرف کرده بودند، یادآور شد: زمین‌های متصرفی از اراضی پلاک فرعی 4645 واقع در قسمت شرقی بلوار امامزاده سید مرتضی با تخریب دیوارها، بناهای ایجاد شده و سایر اقداماتی که منجر به ادعای فعالیت و مالکیت بوجود می‌آورد، رفع تصرف شد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر با تقدیر از جدیت پرسنل واحد حفاظت و حقوقی مستقر در کاشمر و آرای قاطع دادگستری در برخورد با متصرفان اراضی ملی از شهروندان خواست تا در زمان خرید باغ ویلا و زمین‌های حوالی شهر از ملکی بودن و صحت اسناد آن مطمئن و سپس اقدام کنند.
 
این مسئول با هشدار به اینکه انجام معاملات در بنگاه‌های املاک و امضای قولنامه ملاک مستند و قانونی برای خرید زمین و املاک نیست، تصریح کرد: خریداران با پرهیز از خرید باغ ویلا و زمین‌های فاقد اسناد مالکیت علاوه بر جلوگیری از ضرر و زیان وارده به خود، مانع از ادامه فعالیت افراد سودجو باشند.
 
ابراهیمی اذعان داشت: در راستای وظایف محوله در راستای حفاظت و مراقبت از اراضی ملی تلاش می‌کنیم و ضمن شناسایی املاک تصرفی با ارجاع پرونده‌ها به دادگستری با رأی قاضی اجرای احکام نسبت به برطرف‌شدن تصرف آن اقدام می‌کنیم.
 
انتهای پیام/ز
منبع:فارس

برچسب ها: مشهد ، کاشمر ، تصرف ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.