مجمع عمومی عادی سازمان نصر تهران و چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره روز پنج شنبه 17مهرماه با حضور پرشور اعضای سازمان نظام صنفی برگزار شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ دراین مراسم که از صبح روز پنج شنبه 17مهرماه 93 برگزار شد، بیش از 300 نفر از اعضای سازمان نصر در شاخه های مختلف فناوری اطلاعات پس از حضور در مجمع و شرکت در برنامه های آن، به پای صندوق های رای رفتند تا هیات مدیره سازمان را به مدت سه سال انتخاب کنند.
در چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان، 29 نفر در شاخه شرکت ها، 4 نفردر شاخه فروشگاه ها، 6 نفردر شاخه مشاوران و 3 نفر در شاخه بازرس نامزد شدند که درنهایت 20 کاندیدا، با کسب حداکثر آراء موفق شدند سکان هدایت چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نصر تهران را بر عهده بگیرند.
از شاخه شرکت ها، 15 نفر از نامزدها شامل ناصرعلی سعادت، آزاد معروفی، سید مجید صدری، باقر بحری تبریزی فرد، علیرضا پورنقش بند، حسین غروی رام، بهناز آریا، شاهین اکبریان طبری، علی توسلی، محمدرضا کریمی بدرآبادی، شهاب جوانمردی، سید علی آذرکار، علیرضا محمودیان، حجت اله مسعودی، فریبا مهدیون به عنوان اعضای اصلی و حمید بابادی نیا، مهرداد سیجانی و اصغر رضانژاد به عنوان سه نفر عضو علی البدل به هیات مدیره سازمان راه یافتند.
از شاخه فروشگاه ها، حسن بیگی، پژمان زند نامدار و رضا سمیع زاده به عنوان اعضای اصلی و بابک صالحی به عنوان عضو علی البدل وارد هیات مدیره سازمان نصر تهران شدند.
از شاخه مشاوران ، آیدین عدالت ، علی عباس نژاد، به عنوان اعضای اصلی و آرمین قادری به عنوان عضو علی البدل موفق شدند به هیات مدیره سازمان راه پیدا کنند.

از شاخه بازرسان نیز محمد ثروتی به عنوان بازرس اصلی و جواد برادران حق به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این دوره از انتخابات که براساس دستورالعملی مشخصی و با حضور مستقیم اعضای هیات نظارت برانتخابات برگزار شد، نامزدها از ائتلاف های مختلف و کاندیداهای مستقل توانستند درفضایی سالم و صنفی با یکدیگر به رقابت بپردازند.
اما در میان انتخاب شدگان، اعضاء گروه تبسم خودنمایی می کند که اتفاقا چند روز قبل از انتخابات اقدام به برگزاری نشست خبری کرده بود و از این طریق اعضای خود را معرفی نمود که تقریبا بیشتر اعضای آن که برخی از آنان در دوره قبل نیز حضور داشتند انتخاب شدند.

گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، نصر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار