این روزها شرکت های سازنده پوشیدنی های هوشمند در حال ورود به بازار وسایل لوکس و ساخت جواهرات هوشمند همراه با مد هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ طراحان مد هم برای آنها لیست بلند بالایی تهیه کرده اند که می توانند طراحی و ساخت آن را شروع کنند. در این بخش چند پوشیدنی هوشمند لوکس را به شما معرفی می کنیم:

Tory Burch for Fitbit

Fitbit جز اولین شرکت هایی بود که ساخت دستبندهای کنترل کننده تناسب اندام را آغاز کرد اکنون این شرکت با کمک شرکت طراحی مد Tory Burch دست بند‌هایی جالب را ساخته و امیدوار است با ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن بتواند این محصولات را در دسترس مشتریان قرار دهد.
لوازمی که Burch طراحی کرده شامل یک آویز برنجی، دستبند برنجی و یک جفت رنگارنگ از بند‌های سلامتی سیلیکونی می‌شود. هر سه محصول طراحی زیبایی دارند؛ آوزیر برنجی و دستبند با برجسته کاری‌های ضخیم ساخته شده‌اند که برای هر کسی که با نمونه طراحی‌های Burch آشنا باشد خیلی زود قابل تشخیص است.
دو دستبند سیلیکونی در رنگ‌های صورتی و آبی موجود هستند و همانطور که در تصویر آن نیز مشاهده می‌کنید طراحی‌های هندسی بر روی آن کار شده و در قسمت جلویی نیز لوگوی بزرگ "T” قرار گرفته که نشان‌دهنده وضعیت این بند سلامتی است. همه این لوازم به خوبی کار خود را که همان ویژگی پیگیری سلامتی و تناسب اندام شما است را انجام می‌دهند.
دستبند برنجی ۱۹۵ دلار و آویزه ۱۷۵ دلار قیمت دارد و دست‌بند‌های سیلیکونی نیز هر کدام ۳۸ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

Rebecca Minkoff and Case-Mate

دو دستبند جدید و هوشمند این شرکت در هفته مد نیویورک رونمایی شد. این دستبندها از جنس طلا و چرم بوده و می‌توانند اعلانات مختلف را برای کاربرانشان ارسال کنند. این دستبندها از بلوتوث برای ارتباط با گوشی‌های موبایل بهره می‌برند و هنگام ارسال اعلانات لرزیده و روشن می‌شوند.

این دستبند ها ۶۰ و ۱۲۰ دلار قیمت دارند.

Ringly

Ringly، انگشتر مهمانی که اعلانات تماس‌ها و پیام‌ها را ارسال می‌کند: این انگشتر با استفاده از بلوتوث به موبایل هوشمند کاربرانش مرتبط می‌شود و با لرزش خفیف یا روشن شدن نگینش به کاربر اعلانات مختلف را خبر می‌دهد. کاربران می‌توانند تنظیمات مربوطه را خود انجام دهند و تعیین کنند که چطور این اعلانات را دریافت کنند. مدیر شرکت تولیدکننده انگشتر Ringly درباره آن گفته است: «ما می‌خواستیم انگشتری تولید کنیم که با طراحی ساده و کلاسیک، بتواند قابلیت‌های تکنولوژیک مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.» انگشتر Ringly از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و نگین آن در انواع مختلف عقیق مشکی، یاقوت صورتی، مروارید رنگین کمانی و زمرد قابل سفارش خواهد بود.

این انگشتر ها$۱۹۵ و $۲۶۰ قیمت دارند.

June by Netatmo

این دستبند را زمانی که می خواهید در فضای باز قدم بزنید بپوشید تا به شما در خصوص آفتاب شدید هشدار دهد. این دستبند هوشمند که توسط طراحی فرانسوی Camille Toupet طراحی شده است، از حسگرهای مختلفی بهره‌می‌برد تا میزان اشعه UV محیط را اندازه‌گیری کند. بعد از آنکه کاربران اطلاعات مربوط به رنگ مو، چشم و پوست‌شان را در اپلیکیشن ویژه این دستبند وارد کردند، Netatmo June می‌تواند به کاربرانش در زمانی که آنها در معرض اشعه شدید آفتاب در طول روز قرار گرفته‌اند هشدار دهد.

این دستبند $۹۹ قیمت دارد.

Dalys 1895

درحالیکه بیشتر سازندگان پوشیدنی های هوشمند و لوکس بر روی وسایل و جواهرات زنانه متمرکز شده اند Dalys 1895 یک ابزار برای آقایان است. این دکمه سر دست نقره استرلینگ بهیک درایو USB با حجم ۱۶ گیگابایت مجهز شده است.

این دکمه ۵۰ $ قیمت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.