سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: وقتی مسابقات سنگین را با قهرمانی به پایان می‌رسانی یک حس فوق العاده و خوبی دارد.

اسلوبودان کواچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول پنج ماه اخیر سخت کار کردیم و در حال حاضر جزو تیم‌هایی هستیم که در جهان بهترین والیبال را ارائه می‌دهیم و ما این امکان را داریم که بهتر از این‌ها هم باشیم و بازی کنیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص برنامه‌هایش به منظور  صعود تیم ملی ایران به مسابقات المپیک 2016 گفت: بهتر است که اهدافمان را قدم به قدم پیش ببریم در حال حاضر ابتدا باید در مورد مسابقات مقدماتی المپیک برنامه ریزی کنیم تا به اهداف بالا‌ترمان دست پیدا کنیم.
 
کواچ ضمن اشاره به کسب نخستین طلای بازی‌های آسیایی از سوی تیم ملی در غیاب حسین معدنی، مربی اسبق تیم ملی اظهار داشت: این قهرمانی متعلق به حسین است چون وی خیلی سخت با این تیم کار کرد و باید این مدال طلا به نام معدنی ثبت شود.

وی در مورد سطح کیفی مسابقات آسیایی اظهار داشت: مربی تیم کره وقتی در مسابقات جهانی می‌باخت می‌گفت" ما خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم" و در هیچ مسابقه دیگری شرکت نکرد و خود را برای این رقابت‌ها سخت آماده می‌کرد، ما از روز اول هم در اینچئون گفتیم که هدفمان کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به مدال طلاست، در نیل به این هدف هیچ فردی کوتاهی نکرد و بالاخره قهرمان شدیم.

کواچ از شنیدن خبر انتخابش به عنوان بهترین مربی سریA لیگ ایتالیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: چون فصل گذشته در لیگ ایتالیا که یکی از لیگ‌های معتبر والیبال جهان است، خیلی خوب کار کردم و به خاطر کسب این عنوان به خود افتخار می‌کنم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۴۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
به نظر من نقش و تاثیر مرحوم معدنی در تیم ملی والیبال کشورمان از کواچ و ولاسکو بیشتر بوده و افرین بر مرام و معرفت کواچ به خاطر قدر شناسی و متنانتش
Iran (Islamic Republic of)
OMID
۰۹:۰۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
آفرین خسته نباشید خدا قوت پهلوان واقعی یعنی این با آرزوی موفقیت های بالاتر خدا پشتیبان شما و تمامی شاگردانت باشد
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۸:۳۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
آفرین براین چنین مربیانی که از هرنظر نمونه اند هم اخلاق هم قدر شناسی وهم معرفت دمش گرم وزندگیش شاد شاد آفرین .آفرین روح مرحوم حسین معدنی هم شاد برای شادی روحش فاتحه مع صلوات
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۶:۳۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
این حس فوق العاده خوب همیشه همراهتان باد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
دمش گرم واقعا مربی بزرگیه.اخلاقشم پهلوانیه.
آخرین اخبار