"ژانگ جینگ چو" به تازگی برای بازی در نقش مقابل "تام کروز" در فیلم "ماموریت غیرممکن 5" انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران، به نقل از ورایتی؛ «ژانگ جینگ چو» بازیگر چینی در حال حاضر در یک فیلم و در «انگلیس» به سر می‌برد. گفته می‌شود این فیلم ساخته کمپانی‌های «پارامونت»، «سان دنس» و «بد روبوت» است. نقش او در این فیلم برای لو نرفتن داستان فیلم، رسانه‌ای نشده است. عده‌ای از طرفداران «جینگ چو» او را دیده‌اند که مشغول خرید کردن است اما او هرگز به آن‌ها نگفته است که «لندن» مشغول چه کاری است.

بنابراین گزارش؛ «ژانگ» در ابتدا کارگردانی آموزش دید و انگلیسی را بسیار روان صحبت می کند. از کارهای او می‌توان به «ساعت شلوغی 3»، «شهر جنگ» به کارگردانی «فلورین گالنبرگر» اشاره کرد. او را می‌توان از جمله چینی‌هایی دانست که توانسته‌اند در سینمای «هالیوود» جایی برای خود دست و پا کنند.

براساس این گزارش؛ «ژانگ» کارنامه بسیار قوی‌ در حوزه سینما در «چین» و «هنگ کنگ» دارد، از جمله کارهای شاخص‌ او در چین می‌توان به فیلم پرفروش «پس لرزه» ساخته «فنگ ژیائو گنگ»، «کاووس» و «هفت شمشیر» ساخته «تسوی هارک» اشاره کرد.

بنابراین گزارش؛ او در «هنگ کنگ» نیز توانسته درفیلم‌های مهمی بازی کند.«شکارچی هیولا» ساخته‌ی «دانته لام»، «شب و مه» ساخته «آن هوی» و «شنیدن تصادفی» از «فلیکس چانگ» و «آلن ماک» از جمله کارهای اودر «هنگ کنگ» به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، فیلم ، ماموریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار