فرمانده انتظامی اقلید از کاهش کشفیات مواد مخدر و افزایش پنج درصدی سرقت در این شهرستان در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالحسین اسکندری امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه «پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» در اقلید از کشف انواع مواد مخدر به‌ویژه تریاک، مشروبات الکلی، وسایل نصب ماهواره و تجهیزات ماهواره‌ای، انواع سلاح سرد و موارد سرقتی در این شهرستان خبر داد.

وی همچنین از کشف انواع شیشه، شیره تریاک، سوخته تریاک، هروئین، ماری‌جوانا، حشیش و قرص متادون در این شهرستان خبر داد که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی اقلید همچنین از کشف بیش از 3 هزار لیتر انواع مشروبات الکلی داخلی و خارجی، آلات و ادوات تهیه مشروبات الکلی، آلات و ادوات نصب ماهواره، کشف بیش از یک‌هزار و 400 بسته پاسور و آلات قمار، و بیش از 400 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای و انواع سلاح سرد مکشوفه از افراد شرور و سابقه‌دار خبر داد که در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

اسکندری از کشف اشیا عتیقه‌ای مانند تابوت، موتوربرقی و موتور آبکشی و پرینتر سرقتی نیز خبر داد که در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفته است.

 این نمایشگاه در سه بخش ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت ملی برپا شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیراز ، سرقت ، اقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.