معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری مسابقه‌های تخصصی کودکان در این منطقه خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مسابقه‌های تخصصی کودکان در محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با هفته جهانی کودک در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته جهانی کودک از 14 تا 21 مهرماه سال 93 به منظور ارتقای سطح آگاهی کودکان در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

 حجت الاسلام و المسلمین جوادی اظهار داشت: در این طرح مسابقه‌های تخصصی کودکان پیرامون موضوع‌های محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز، ایمنی، خانواده و... در محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مسابقه‌های تخصصی کودکان با موضوع‌های محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک،‌ فضای سبز،‌ ایمنی،‌ خانواده و... در محلات 13 گانه منطقه 19 با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این مسابقه‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

 حجت الاسلام و المسلمین  جوادی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی،‌ هنری،‌ ورزشی همزمان با هفته جهانی کودک، برگزاری نمایش‌های کودکان و نمایشگاه‌های تخصصی کودکان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، کودک ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار