نماینده مردم سروان در تشریح حمله اشرار به پاسگاه مرزی سراون گفت: صبح امروز یک خودروی بمب‌گذاری شده اشرار در اطراف پاسگاه سراوان پیدا شد که متاسفانه منفجر شده و این حادثه منجر به شهادت یک نفر و مجروح شدن دست کم سه نفر گردید.

"هدایت‌الله میرمرادزهی" نماینده مردم سراوان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات حادثه شب گذشته به پاسگاه مرزی سراوان، گفت: شب گذشته افرادی ناشناس به دروغ با پلیس 110 تماس می‌گیرند که مشکلی پیش آمده است.

وی افزود: مامورین پس از اعزام و در حین پیاده شدن از خودور برای بررسی موضوع، از سوی اشرار مورد هدف قرار گرفته و به سوی آنها تیراندازی می‌شود که هر سه مامور متاسفانه به شهادت می‌رسند.
 
وی افزود: بعد از حادثه مامورین سطح شهر به سرعت خود را به آن محل می‌رسانند و می‌بینند که سه نفر از مامورین پلیس به شهادت رسیده‌اند، لذا آن‌ها را به بیمارستان منتقل می‌کنند.   
 
نماینده مردم سراوان همچنین گفت: صبح امروز نیز مجددا یک خودروی بمب‌گذاری شده اشرار در همان اطراف پیدا شد که متاسفانه منفجر شده و این حادثه منجر به شهادت یک نفر و مجروح شدن دست کم سه نفر گردید.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: هویت این اشرار هنوز مشخص نیست و چیزی در این باره اعلام نشده است.

گفتنی است سردار حسین رحیمی، رییس پلیس سیستان و بلوچستان از حمله خمپاره‌ای اشرار و گروهک‌های تروریستی معاند نظام در یک پاسگاه مرزی در سراوان خبر داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۵۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
نمیشه از کنار این موضوع راحت گذشت. مسئله جون چند نفر از جوانان عزیز کشورمونه که قبلا هم تکرار شد.لطفا مسئله رو سخت و جدی پیگیری کنید
آخرین اخبار