یک منبع قضایی فرانسوی امروز اعلام کرد که 11 نفر از یک خانواده فرانسوی برای جنگیدن در کنار تروریستهای سوریه به این کشور رفته اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ پرونده ای در قسمت مبارزه با تروریسم در دادستانی فرانسه باز شد که حاکی از این است که 11 نفر از یک خانواده فرانسوی ساکن در شهر نیس برای پیوستن به گروههای تکفیری تروریستی به سوریه سفر کرده اند و علیرغم تلاش پلیس فرانسه ولی کماکان خبری از آنها نیست و تحقیقات اولیه نشان میدهد که آنها به سوریه رفته اند.
اعضایی که از این خانواده سفر کرده اند شامل یک مرد به همراه دو خواهرش و مادرش و همسرانش و فرزندانش که یکی از آنها کودک بوده میشود.
گفتنی است که فرانسه در صدر کشورهای اروپایی از لحاظ پیوستن شهروندانش به گروههای تروریستی سوریه و عراق قرار دارد و پیش بینی میشود که حدود هزار نفر از این کشور به تروریستها در سوریه ملحق شده اند که مانوئل فالس نخست وزیر فرانسه معتقد است 580 نفر از این کشور به سوریه فرار کرده اند تا در کنار تروریستها بجنگند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۵ تير ۱۳۹۵
دنیا خیلی خراب شده. اروپا داره پسرفت میکنه. در ضمن یه کامیون تو نیس حمله کرده به مردم خیلی ها کشته شدن ولی هیچکدام از دولت های قدرتمند دنیا اصلاً واسشون مهم نیس حتی در یک روز 300شهروند عراقی یا سوری بیگناه رو میکشنذ دود داعش تو چشم خود غربی ها داره میره.
آخرین اخبار