مدیر اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 10از برگزاری جشنواره کودک و محیط زیست به مناسبت هفته ملی کودک در موزه هفت چنار خبر داد.

اعظم السادات شایگانی مدیر اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 10در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:‌ این جشنواره از 14تا 20مهر ماه با همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 10برپا می‌شود.

در این جشنواره هفت روزه برنامه‌های متنوع و شادی در محورهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و تفریحی ترتیب داده شده که شامل 30غرفه خدمات به کودکان 3تا14 سال می‌باشد و این خدمات شامل خدمات شهری و شهروندی به کودکان آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی، آموزش شهروندی، مدیریت پسماند، رفتار ترافیکی، سلامت و بهداشت، تغذیه و تفریحات سالم و همچنین برنامه‌های هنری مثل خیمه شب بازی، بازی‌های محلی، غرفه‌ عرضه کتاب آموزه‌های دینی در سه قطب کودک و مسجد،کودک و قصص قرآنی و مسابقات غنچه‌های قرآن می‌باشد.
وی افزود: در این جشنواره همچنین رادیو نمایشگاه برپاست که در راستای برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران در رابطه با استعداد یابی و تقویت قوه تخیل با همکاری مؤسسه آی کیو، انجام می‌شود.

شایگان خاطرنشان کرد:‌ این جشنواره با همکاری سازمان ورزش و اداره آموزش‌های شهروندی و امور بانوان شهرداری صورت می‌گیرد و تمام خانه‌های کودک سطح منطقه البسه‌های محلی تهیه کرده و در این جشنواره شرکت نمودند.

گفتنی است 4500دانش‌آموز مدارس سطح منطقه طی دو روز از این جشنواره بازدید کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، کودک ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار