مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان در باغ های انگور این منطقه خبر داد.

رحیم محمد نژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت: ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان  در باغ های انگور منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سلامت و رفاه حال  شهروندان، پیشگیری از حضور معتادان در محلات منطقه 18 و آسیب های ناشی از حضور معتادان و کارتن خوابان در دست اجرا است.
 
محمد نژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره اجتماعی و فرهنگی، شورایاری محلات و شهرداری نواحی منطقه 18 به منظور ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:ساماندهی کارتن خوابها و معتادان در باغ های انگور منطقه 18، بررسی و رسیدگی به آسیب های اجتماعی ناشی از تجمع کارتن خواب ها و معتادان در منطقه 18، برگزاری نشست های مشترک مدیران شهری و شورایاران محلات منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح  است.
 
محمد نژاد خاطر نشان کرد:  تشکیل کارگروه‌های تخصصی ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان در باغ های انگور، آماده باش اکیپ‌های ساماندهی و پیشگیری از آسیب های ناشی از تجمع معتادان و کارتن خواب ها در باغ های انگور از اقدامات دیگر شهردرای منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چرایی ها
۲۱:۳۳ ۰۷ دی ۱۳۹۵
تو رو خدا بهشون رسیدگی کنید و تو اخبار نشون بدید چون بعضی ها باور نمیکنند ممنون
آخرین اخبار