عکس‌های جالبی از نشست مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی در گزارش تصویری زیر ببینید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس سه‌شنبه شب (15 مهر ماه) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

قبل از این جلسه نمایندگان و اعضای هیئت دولت نماز مغرب و عشا را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی اقامه کردند. بعد از اقامه نماز، جلسه مشترک دولت و مجلس به صورت رسمی آغاز شد. در این نشست ۶ نفر از روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس سخنرانی کردند. 

همچنین رئیس کل بانک مرکزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور،  وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصاد و امور دارایی نیز از سوی دولت در این نشست سخنرانی کردند.

معاون اول رییس جمهوری، نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و وزرای نیرو، امورخارجه، دادگستری، امور اقتصاد و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور، مولاوردی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمدرضا صادق مشاور رییس جمهوری، دکتر روحانی را در این نشست همراهی کردند.

در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند. ارسلان فتحی‌پور، سیدمهدی هاشمی، حمیدرضا فولادگر، رضا رحمانی، غلامرضا تاجگردون و ناصر صالحی نسب به نمایندگی از نمایندگان مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور نیز سخنرانی کردند و علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی نیز در پایان جمع‌بندی کرد.

در ادامه این نشست، هیئت دولت و نمایندگان در ضیافت شام لاریجانی شرکت کردند. پیش از این و در ماه مبارک رمضان سومین نشست دولت و مجلس به میزبانی دولت برگزار شده بود.

در این گزارش تصاویری جالب از دوربین رسانه‌های مختلف گردآوری شده است.

























































انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار