تعاون در هفته ای که گذشت

توسعه تعاونی ها در سایه همکاری های بین المللی

تعاون در هفته ای که گذشت شاهد آمادگی اتاق تعاون برای انتخابات هیئت مدیره در آبانماه بود .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تعاون در هفته ای که گذشت شاهد آمادگی اتاق تعاون برای انتخابات هیئت مدیره در آبان ماه بود .

 انتخابات هیات رئیس و دبیر کل اتاق تعاون آبان ماه برگزار می شود
عبدالله بهرامی ، بازرس اتاق تعاون مرکزی ایران گفت : انتخابات هیات رئیسه اتاق تعاون مرکزی ایران در آبان ماه برگزار می شود .  

وی گفت : بعد از انتخابات انتخاب هیات رئیسه اتاق تعاون، هیات رئیسه وظیفه انتخاب دبیر کل اتاق را بر عهده خواهد داشت .
 
 توسعه تعاونی ها در سایه همکاری های بین المللی
یکی از اقدامات اساسی در راستای تقویت تعاونی ها اصلاح شیوه مدیریت این واحدهای اقتصادی است . در همین راستا اتاق تعاون استان آذربایجان غربی با همکاری موسسه QAL انگلستان اقدام به برگزاری دوره های مدیریت تعاون و کیفیت تعاونی ها گرفت .

 سامان‌دهی سرمایه‌های مردمی با گسترش تعاونی‌های مالی و اعتباری
امیرحسن خانی فعال عرصه تعاون گفت: سامان‌دهی تعاونی‌های اعتباری در چهارچوب قانونی خود از جمله اقداماتی است که وزارت تعاون به عنوان متولی تعاون در کشور باید به آن توجه کند.

وی گفت: بیان تفاوت بانک و تعاونی‌های مالی و اعتباری بر عهده کارشناسان مالی و مسئولان اقتصادی است تا با آگاهی‌بخشی به مردم سبب هدایت سرمایه‌های فرد به سمت تعاونی‌ها شوند.

 تجارت خارجی نقطه عطف توسعه تعاونی استان / سند چشم انداز 20 ساله الگوی توسعه تعاون
اتاق تعاون استان آذربایجان غربی در راستای انجام وظایف پیش بینی شده در قانون با حمایت و پشتیبانی وزارت و اتاق تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توانسته است تمام وظایف خود را طبق مصوبه و برنامه در زمان متعارف به سرانجام برساند.

این اتاق  اقدامات منحصر به فردی را در حوزه تجارت خارجی با حمایت ویژه سازمان صنعت و معدن و تجارت استان انجام داده است.

 گذری بر خانه تعاونگران ایران
خانه تعاونگران ایران سازمانی غيرسياسي ، غيرانتفاعي و غيردولتي است که با رعايت كامل قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران در راستای تقویت بخش تعاونی با شناسه ثبتی 10103749460 فعاليت می کند.

موضوع فعالیت خانه تعاونگران عبارت است از: شناسائي و كمك به ساماندهي نخبگان و صاحبنظران تعاوني ، بررسي مشكلات و مسائل تعاونيها و ارائه راهكارهاي علمي و عملي به مسئولين و تعاوني ها  که تمام این فعالیتها در سایه  تحقيق و پژوهش پيرامون مسائل بخش تعاوني ، كمك به تهيه و تدوين استانداردهاي مديريتي و حرفه‌اي نمودن مديريت در تعاوني‌ها صورت می گیرد.

 همکاری سه اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی در راستی کاهش هزینه های اشتغال
عظیمی گفت: تجمیع سه اتاق تعاون، اصناف بازرگانی زمینه‌های فرصت‌یابی و شناسایی ظرفیت‌ها را برای کاهش هزینه‌های اشتغال را فراهم خواهد کرد.

 رئیس هیات مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران با تاکید بر این که برای نیل به این هدف باید هزینه های اشتغال در کشور کاهش یابد گفت: کمک بخش تعاون به این سطح از اقتصاد سبب کاهش هزینه‌های اشتغال در کشور می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار