جمیله بوپاشا:

پیشرفت های ایران الگوی مردم الجزایر است

جمیله بوپاشا مبارز انقلابی الجزایر گفت:مردم الجزایر با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی دارند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،جمیله بوپاشا،مبارز سیاسی الجزایری،روز سه‌شنبه 15 مهرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صداو سیما با گروهی از بانوان نقش آفرین ایران اسلامی دیدار كرد.وی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت:مردم الجزایر با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی دارند . 
 
وی گفت :زنان انقلابی در ایران و الجزایر به دنیا نشان دادند،زن عفیف است و می تواند در دنیا بدرخشد و با حفظ هویت خود در جامعه نقش‌آفرینی كند. 
 
این مبارز الجزایری در تشریح مبارزات مردم كشورش در برابر استعمارگران گفت:در سال 1380 كشور ما به دست استعمارگران اشغال شد،اما مردان و زنان در كنار هم با تكیه بر مقاومت و مبارزه موفق شدند خود را از زیر یوغ استعمار بیرون آورند. 
 
بنابراین گزارش؛ در این نشست كه به میزبانی مشاور امور بانوان رسانه ملی برگزار شده بود،خانم لاله افتخاری(نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)،خانم شایق(نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی)،خانم مینو اصلانی(رئیس بسیج جامعه زنان)،خانم خزعلی( رئیس جامعه الزهرا)،خانم زهرا پیشگاهی فرد(نماینده سابق مجلس شورای اسلامی)،خانم محتشمی (عضو شورای فرهنگی اجتماعی شهر تهران) ،خانم سویزی (مشاور سابق وزیر آموزش و پرورش) و جمعی دیگر از استادان و بانوان فرهیخته حضور داشتند. 
 
دكتر افتخاری در این نشست ضمن خوش آمد گویی به خانم بوپاشا تحمل سختی ها و مبارزات حق‌طلبانه این بانوی فرهیخته را تحسین كرد . 
 
در پایان این نشست خانم بوپاشا برای ملت انقلابی ایران موفقیت و پیشرفت در همه عرصه ها آرزو كرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، الگو ، الجزایر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار