دبیر اجلاس جشنواره میراث فرهنگی اصفهان گفت: جشنواره میراث فرهنگی با 2پیام صلح و دوستی در منطقه و دفاع از فرهنگ اسلامی کشورمان قرار است روزهای 17تا 20 مهر دراصفهان برگزار شود.

حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در این جشنواره میراث فرهنگی قصد داریم همه ظرفیت‌هایمان را به میدان بیاوریم و از فرهنگ و میراث کشورمان حمایت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ جشنواره میراث فرهنگی در روز 17مهر ماه امسال و با حضور سفرای 30کشور و مقامات ارشد کشوری و مسئولان استان اصفهان در مهمان سرای عباسی صورت می‌گیردکه جمعا میهمانان داخلی و خارجی 1000نفر می‌شوند.

حسین میرزایی درباره احتمال حضور رئیس جمهور کشورمان در این جشنواره گفت: متأسفانه دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به علت سفر استانی نمی‌تواند در این جشنواره حضور یابد.

وی درباره برنامه‌های جشنواره میراث فرهنگی و معنوی اصفهان گفت: برگزاری مسابقات چوگان جام ولایت،بازی‌های رده بندی چوگان با حضور تیم‌های سپاهان، ارتش، ذوب آهن و مقاومت در تاریخ 18و 19 مهر ماه و همایش معرفی چوگان برای آشنایی بیشتر با این رشته و معرفی آن به مردم برگزاری نمایشگاه حوزه صنایع با موضوع چوگان، برپایی شب شعر با سرودن 10هزار بیت شعر در مورد چوگان و برگزاری اسناد تاریخی بومی چوگان جزو برنامه‌های اجرایی ما در این جشنواره محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور مقامات ارشد کشوری در کاخ موزه چهل ستون برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ زنی مجموعه ورزشی چوگان در زمین‌های نصف جهان را در همان روزهای برپایی جشنواره میراث فرهنگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار