تیم بدمینتون کشورمان در هفدهمین دوره رقابت‌های آسیایی اینچئون نتوانست کسب مدال کند و زود هنگام با این رقابت‌ها وداع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم بدمینتون کشورمان در هفدهمین دوره رقابت‌های آسیایی اینچئون که به صورت حمایتی از طرف کمیته ملی المپیک به این رقابت‌ها اعزام شدند همان طور که انتظار می‌رفت نتوانست کسب مدال کند و زودهنگام با رقابت‌ها وداع کرد.

بدمینتون بازان ایران با دو ملی پوش ثریا آقایی در بخش بانوان و سروش اسکندری در بخش آقایان و محمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون که سرپرستی تیم را در این ترکیب بر عهده داشت به مسابقات اینچئون اعزام شدند.

شایان ذکر است؛ تیم بدمینتون ایران در این دوره از رقابت‌ها فاقد مجری بود و ملی پوشان بدون حضور مربی به تمرینات خود را در اینچئون ادامه می‌دادند.

ثریا آقایی ملی پوش تیم بدمینتون کشورمان که اولین حضور خود را در مسابقات آسیایی اینچئون تجربه می‌کرد، در نخستین بازی خود به مصاف حریف مغولستانی خود که هیچ گونه شناختی از وی نداشت رفت وتوانست با تسلط بر ضربه‌ها و بازی با نتیجه 2بر صفر رقیب خودرا شکست دهد اما در بازی دوم در مقابل ملی پوش هندی پیروزی را به وی واگذار کرد.

 این در حالی است که دومین ملی پوش بدمینتون باز ایران در نخستین بازی خود درمقابل حریف کره‌ای خود که دارای رنکینگ 5 آسیا و رنک 7 به گفته رئیس فدراسیون بدمینتون در این دوره از رقابت‌ها عملکرد ملی پوشان کشورمان که به صورت حمایتی اعزام شده بودند و این حضور خود را در مسابقات اینچئون تجربه می‌کردند بسیار خوب بود و در مقابل حریفان سرسخت خود به خوبی مقابله کردند و تجربیات ارزنده‌ای از آن خود کردند و از ملی پوشان انتظار بیش‌تری نمی‌رفت و ما در صدد پیشرفت روز به روز تیم بدمینتون هستیم تا جایگاه واقعی خود را در این رشته پیداکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار