رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولین پرواز بازگشت زائران ایرانی تمتع فردا پنجشنبه 17مهر انجام می‌شود.

اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز بازگشت زائران گفت: بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی به کشور پنجشنبه 17مهر شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین پرواز ساعت 12:30 صورت می‌گیرد، افزود: زائران سه کاروان با هواپیمایی ماهان به قصد تهران پرواز خواهند کرد و زائران مدینه بعد نیز به سمت مدینه پرواز خواهند کرد.

اوحدی در ادامه یادآور شد: 64 هزار زائر با 183 عملیات پروازی به کشور باز می‌گردند که از این تعداد 95 پرواز از جده برای زائران مدینه قبل و 87 پرواز از مدینه برای زائران مدینه بعد خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص زمان بازگشت زائران مدینه بعد به کشور نیز گفت: اولین پرواز این زائران در تاریخ 23 مهرماه صورت خواهد گرفت و بر همین اساس روزانه بین 5 تا 9 پرواز در مدینه و حداکثر تا 12 پرواز در جده خواهیم داشت.

اوحدی با اشاره به اینکه در تمتع امسال 64 هزار زائر در قالب 451 کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند، خاطر نشان کرد: امسال پرواز زائران تمتع از 19 ایستگاه پروازی صورت گرفت که در این میان زائران ایستگاه پروازی تهران برای نخستین بار از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عازم عربستان شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، بازگشت ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار