شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال به ایستگاه هفتم خود رسید و تیم های مختلف رفته رفته به ترکیب های ایده آل خود نزدیک شده و به فکر انباشتن امتیازات هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نخستین دیدار این هفته از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه  بین تیم های تاسیسات دریایی و شهرداری ساوه برگزار خواهد شد. دو تیمی که فصل گذشته همسایه هم بوده و از هفته سوم تا پایان مسابقات دوش به دوش یکدیگر در جدول رده بندی قرار داشتند، در این وضع اوضاع متفاوتی دارند. تاسیسات دریایی با وحید شمسایی تقویت شده و در فکر بالانشینی است. در طرف مقابل شهرداری ساوه از پنج بازی که تا کنون انجام داده هیچ حاصلی نداشته و بددون امتیاز قعر نشین می باشد تا مدیران باشگاه خوراکچی را جایگزین عقابی کنند و بازی روزگار خوراکچی را در اولین دیدار روبروی دوست قدیمی اش قرار دهد.

جدال شمسایی با خوراکچی حساسیت های بسیاری دارد. هنوز اتفاقات دیدارهای رفت و برگشت میثاق و دبیری در فصل گذشته از خاطرمان نرفته و علامت سوال های بزرگی از آن دیدار ها در ذهنمان باقی است. حال باید منتظر نبرد دو دوستی باشم که هردو روزهای سختی را در تیم جدیدشان تجربه می کنند و به این امتیازات نیاز مبرم دارند. از طرفی تیم شهرداری ساوه در روزهای نخست حضور خوراکچی با حواشی خاص و عجیبی همراه بوده که به دلیل حفظ آرامش این تیم پیش از بازی این هفته از انتشار آن خودداری می کنیم.
 
در دیدار همزمان و در نزدیکی تهران، تیم های منصوری قرچک و مقاومت البرز دیدار می کنند. از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ورزشگاه هفت تیر قرچک میزبان سربازهای لیگ برتر است. تیم منصوری که از شکست ۴-۲ هفته گذشته در خانه حفاری ناراضی است، برای جبران و شارژ روحی مجدد به این برد خانگی نیاز مند است. در طرف مقابل مقاومت البرز که ۴ باخت متوالی داشته، در آخرین دیدار با وجود ارائه بازی خوب و حملات زیاد مقابل تیم مس سونگون مغلوب شد و حالا با امید به کسب حداقل امتیاز به قرچک می رود. هرچند اولین حضور بازیکنان کم تجربه مقاومت در ورزشگاه خانگی منصوری کار را برای این تیم جوان دشوار می کند. گفتنی است این دو دیدار هفته هفتم یک روز زودتر از دیدارهای دیگر انجام می شود تا تیم های شهرداری ساوه و مقاومت البرز یک روز بیشتر برای آماده سازی جهت برگزاری دیدار عقب افتاده از هفته اول زمان داشته باشند.
 
در روز نخست دیدار های هفته هفتم تنها دو بازی برگزار می شود و در ادامه در روز پنج شنبه تیم فوتسال میثاق تهران پذیرای حفاری اهواز است. دیدار دو مربی آرام و با اخلاق در دو تیمی که بعد از ۶ دیدار رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده اند. تیم میثاق با برد خارج از خانه مقابل شهرداری ساوه مصمم است این سه امتیاز را هم به چنگ آورد و تیم حفاری هم که تا کنون بدون شکست بوده ، به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی می باشد. می توان پیش بینی کرد این بازی یکی از فنی ترین بازی های این هفته باشد.
 
دیگر دیدار روز پنج شنبه را تیم های پایاسازه و فردوسی مشهد در تبریز برگزار می کنند. پیش بینی این بازی که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پورشریفی برگزار می شود کار دشواری است. تیم پایاسازه با برتری ۶-۲ مقابل دبیری شگفتی آفرید و تیم فردوسی هم در تمام دیدارهای این فصل یک شگفتی بزرگ بوده که تمام تیم های لیگ برتری را به سختی آذار داده و ۲ برد نیز کسب کرده. باید منتظر بمانیم و ببینیم نبرد قضایی – نعمتی به سود کدام یک به پایان خواهد رسید.
 
سرانجام در روز سوم هفته هفتم هم سه دیدار همزمان در مشهد و تبریز و قم برگزار می شود. در حساس ترین این دیدار ها در مشهد تیم دبیری تبریز میهمان تیم فرش آرا است . فرش آرایی ها که هفته گذشته مقابل گیتی پسند شکست بدی خوردند، به مصاف دبیری می روند که اوضاع نامساعدی داشته و حتی تکلیف سرمربی خود را نمی داند. این بازی می تواند کار شمس در دبیری را بدون حضور او یکسره کند. فرش آرایی ها هم که با خریدهای خوب خود انتظار بیشتری از لیگ داشتند امیدوارند از شرایط نامناسب دبیری استفاده کرده و سه امتیاز ارزشمند خانگی را به حسب خود واریز کنند.
 
در دیگر دیدار حساس این روز تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان با هم دیدار می کنند. تیم مس سونگون با ارائه بازی های خوب و ثبات خود در نتیجه گیری در لیگ درخشیده و در پایان هفته ششم در جایگاه دوم قرار دارد. اما با بررسی دقیق تر در بازی های مس می توان گفت هنوز به جز حفاری با تیم قدری دیدار نکرده و این بازی میتواند به خوبی عیار تیم تقی پور را بسنجد. مسی ها هفته گذشته تیم مقاومت را در کرج بردند و گیتی پسندی ها در خانه فرش آرا را شکست دادند. و بدون محمد طاهری مصدوم به دنبال سه امتیاز هستند.
 
اما در آخرین دیدار هفته هفتم تیم ماهان تندیس قم به مصاف شاگردان ابطحی در شهروند ساری می رود. ماهان تندیسی ها که بازی های سخت و مهمی را با برد پشت سر گذاشته اند می خواهند به هر قیمت ممکن شهروندی ها را نیز شکست دهند تا هم روال پیروزی خود را حظ کنند و هم از دیدار مستقیم تیم های دوم و سوم استفاده کرده و جای خود را در صدر محکم تر کنند. هفته گذشته تیم ابطحی با حواشی فراوان مقابل تاسیسات شمسایی شکست خورد و ماهان تندیس یه سختی از خانه فردوسی سه امتیاز ربود.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، هفتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار