چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن بهارستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛نشست مشترك دولت و مجلس با حضور رییس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای دولت به پایان رسید.

معاون اول رییس جمهوری،نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و وزرای نیرو،امورخارجه، دادگستری، امور اقتصاد و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی، دكتر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور ، خانم مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دكتر محمد رضا صادق مشاور رییس جمهوری ، دکتر روحانی را همراهی کردند.

در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند. ارسلان فتحی‌پور، سیدمهدی هاشمی، حمیدرضا فولادگر، رضا رحمانی، غلامرضا تاجگردون و ناصر صالحی نسب به نمایندگی از نمایندگان مجلس، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از دولت سخنرانی کردند و علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی نیز در پایان جمع‌بندی کرد.

در ادامه این نشست، هیئت دولت و نمایندگان در ضیافت شام لاریجانی شرکت خواهند کرد.

پیش از این و در ماه مبارک رمضان سومین نشست دولت  و مجلس به میزبانی دولت برگزار شده بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: پایان ، نشست ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار