رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعزام گروه‌های جهادی راهیان نور برای آن است که روزی آماده سفر به بیت‌المقدس آزاد شده باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین افتتاحیه اردوهای دانش آموزی راهیان نور شهر تهران که در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهیدان بزرگ‌ترین ذخیره معنوی برای انسان مجاهد است تا از یاد شهدا به عنوان این منبع پرفیض استفاده و انرژی و توان دریافت کند.
 
وی با اشاره به تلاش جباران و طاغوتیان و استکبار جهانی برای جلوگیری از زیارت کربلا تصریح کرد: امام راحل فرمودند هرچه داریم از محرم، صفر و سیدالشهدا(ع) داریم و ارزش و اهمیت آن به اندازه‌ای است که دشمن با آن مخالفت می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش صدام به عنوان عامل آمریکا اضافه کرد: پس از آن که صدام سرنگون شد استکبار با استخدام تروریست‌ها و بمب‌گذاری به دنبال جلوگیری از حضور زائران در کربلا بود اما به هیچ عنوان موفق نشد.
 
سردار نقدی با اشاره به اهمیت سفر راهیان نور به عنوان سفرهای پر برکت و معنوی تصریح کرد: دشمنان با جوسازی‌های رسانه‌ای و مخالفت به دنبال جلوگیری از این حرکت جهادی هستند و این مخالفت آن‌ها نشان از اهمیت این حرکت جهادی دارد و باید قدر لحظه لحظه آن را دانست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سفر راهیان نور به عنوان یک حرکت آینده ساز و معنوی که جوانان را بیمه می‌کند، افزود: سفر راهیان نور یک سفر ارزشمند و تعالی‌بخش است و به عنوان یک فرصت طلایی می‌توان از آن استفاده کرد.
 
وی با اشاره به حمل و نقل گسترده راهیان نور گفت: 400 هزار روز سفر راهیان نور با اتوبوس و قطار داریم که عملیات بسیار بزرگی است و دقت فراوانی می‌خواهد و با همکاری آموزش و پرورش این مهم انجام خواهد شد.
 
سردار نقدی در پایان با اشاره به اهمیت زیارت بیت‌المقدس به عنوان محل عروج پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: جهاد آینده، جهاد برای آزادی قدس شریف است و آن روز فرا می‌رسد که جوانان و دانش‌آموزان به سوی بیت‌المقدس آزاد شده سفر کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار