مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، برپایی نمایشگاه تلکام را فرصتی مناسب برای آگاهی و شناخت آخرین تحولات ارتباطی و فناوری های اطلاعاتی کشور دانست.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران مهندس صیدی ضمن بیان این مطلب گفت: نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی رویدادی بزرگ است که بازدید کنندگان و علاقه مندان به حوزه آی تی کشور می توانند در یک نمایه کامل و با حضور در نمایشگاه از تحولات و دستاوردهای این حوزه آگاهی یابند.
 
مهندس صیدی ضمن دعوت از همکاران شرکت برای بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: ماحصل فعالیت ها و نمایش کاملی از تلاش های بخش های مختلف فنی، مالی، بازرگانی و مراکز مخابراتی در نمایشگاه تلکام متجلی است و همکاران شرکت می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه، برداشت ها و نقطه نظرات خود را از طریق روابط عمومی منعکس کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران حضور مسئولان ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه شرکت مخابرات استان تهران را نشانگر اهمیت و جایگاه مهم شرکت مخابرات استان تهران دانست و در این باره گفت: مخابرات تهران در نمایشگاه تلکام به نمایندگی از تمامی شرکت های مخابرات استانی حاضر است و همواره بعنوان شرکتی پیشتاز در زمینه ارایه سرویس های جدید مطرح بوده و هست.
 
گفتنی است محمدرضا بیدخام معاون تجاری مدیرعامل نیز بازدید و حضور همکاران از نمایشگاه را مورد تاکید قرار داد و نمایشگاه را بستری مناسب برای کسب آگاهی از جدیدترین تحولات این حوزه برشمرد.
 
وی افزود: آشنایی با فرآیندهای ارتباطی و مخابراتی و محصولات جدید ارایه شده از مهم ترین ویژگی ها و دستاوردهای حضور در نمایشگاه تلکام است.
 
شایان ذکر است محمد محسنی مدیرکل دفتر مدیرعامل و هیئت مدیره نیز با بیان این که نمایشگاه تلکام محیطی مناسب برای تبادل اطلاعات و روابط گسترده میان شرکت های فعال حوزه آی تی است اظهار داشت: حضور مقامات ارشد حوزه آی تی درغرفه شرکت مخابرات استان تهران علاوه بر آن که نشانگر اهمیت و جایگاه شرکت ما است از سویی مسئولیت ما را سنگین تر می کند چرا که انتظارات و توقعات به حقی از پیشگام ترین شرکت ارتباطی کشور را به همراه دارد.
 
محسنی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن دعوت از تمامی همکاران شرکت برای بازدید از نمایشگاه پیشنهاد داد با در نظر گرفتن زمان مناسب و ویژه بازدید مانند مرخصی ساعت ورزشی، شرایطی مهیا شود تا همکاران شرکت علاوه بر حضور در نمایشگاه با ارایه برداشت ها و نظرات خود در قالب مسابقه و تخصیص جوایز ارزنده زمینه حضور گسترده تر کارکنان شرکت در رویدادهای حوزه آی تی ویژه نمایشگاه تلکام فراهم شود.
 
اخبار " پانزدهیمن نمایشگاه تلکام ایران " را در سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir ) و در وب سایت گروه خبری تلکام نیوز (www.telecomnews.ir ) پیگیری نمایید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مخابرات ، اخرین ، تحولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار