تهیه‌کننده فیلم "یتیم‌خانه ایران" گفت: نداشتن بودجه ما را از داشتن بازیگران سرشناس خارجی در فیلممان محروم کرد.

محمد‌رضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون روند تولید "یتیم‌خانه ایران" گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید سینمایی "یتیم‌خانه ایران" هستیم و سعی می‌کنیم اوایل آبان ماه فیلمبرداری این پروژه را آغاز کنیم.

وی در ادامه افزود: قرار داد بازیگران این فیلم تا حدودی قطعی شده است اما در صورت لزوم نقش هایشان عوض می‌شود. انوشیروان ارجمند، داریوش اسد‌زاده، فرخ نعمتی و علی‌رام نورایی از بازیگرانی هستند که ما را در این پروژه همراهی می کنند.

تخت کشیان اظهار داشت: "یتیم‌خانه ایران"روایتگر قصه مردم قحطی‌زده‌ی ایران است که دچار ناتوانی شده‌اند. این فیلم مربوط به 100 سال پیش (از سال 1297 – 1295) و تلاطم ‌های موجود در زمان قاجار، جنگ‌ جهانی و رضا پهلوی نشان می دهد که اوضاع وخیم ایرانیان در آن دوران و کاهش جمعیت ایرانیان در آن دوران را به نمایش می‌گذارد.

تهیه‌کننده "یتیم‌خانه ایران" درخصوص دکور و گریم این فیلم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه "یتیم‌خانه ایران" اثری تاریخی است صحنه‌های آن در اطراف تهران و درون دکورهای اصلاح شده‌ی کارهای گذشته فیلمبرداری می‌شود و گریم خاصی هم برای بازیگران در نظر نگرفته ایم.

این تهیه کننده پیرامون حضور بازیگران انگلیسی و روسی در این فیلم گفت: دلیل به طول انجامیدن این پروژه مذاکرات طولانی با بازیگران خارجی بود که به دلیل نداشتن بودجه‌ی کافی نتوانستیم با بازیگران سرشناس خارجی وارد مذاکره شویم اما این نوید را می دهیم که بازیگران با کیفیتی را جهت نقش‌آفرینی در "یتیم‌خانه ایران" وارد صحنه کنیم.

تخت‌کشیان در پایان اظهار داشت: "یتیم‌خانه ایران" پروژه سنگینی است که جهت موفقیت همکاری های زیادی را می‌طلبد، هدف ما هرگز شرکت  دادن این فیلم در سی‌و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نیست و تنها برای آگاه‌سازی مردم از شرایط 100 سال پیش این فیلم را می‌سازیم.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی"یتیم‌خانه ایران" 10 بازیگر انگلیسی و 2 بازیگر روسی ایفای نقش خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیگران ، خارجی ، تولید ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار