مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت:

اولین عرضه براده راه‌آهن با قیمت هر کیلو 957 تومان انجام شد/افتتاح اولین بازار فرعی در بورس کالا

عرضه امروز براده فلزی راه‌اهن به عنوان محصولات ناخنی و پفکی شناخته می‌شود و این عرضه با توجه به حذف واسطه‌ها امکان کاهش قیمت تمام شده را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

حسن قاسمی مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان عرضه‌ براده فلزی در بورس کالا بیان کرد:500 تن براده فلزی راه‌اهن به عنوان محصولات ناخنی و پفکی امروز در تالار فرعی بورس کالا عرضه شد.
 
قاسمی در خصوص قیمت محصولات پفکی در بورس کالا با توجه گفت: براده‌ی فلزی در بورس کالا به قیمت هر کیلو  920 تومان عرضه شد و با قیمت  هر کیلو 957 تومان و 1 ریال معامله شد.

مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان با بیان اینکه تعداد شرکت‌های رقابت کننده در معامله‌ی امروز توضیح داد:در معاملات امروز براده‌ی فلزی ،3 شرکت حضور داشتند و رقابت کردند که تنها یک شرکت موفق به خرید این محصول عرضه شده در بورس کالا شد.

قاسمی در مورد زمان عرضه‌ی بعدی براده فلزی راه‌اهن در بورس کالا گفت:عرضه‌ی بعدی،بعد از تحویل  کالا معامله شده، 2 تا نهایت 3 هفته‌ی اینده انجام خواهد شد.

وی با توضیح در مورد اینکه 500تن از براده‌ی فلزی، امروز در بورس کالا عرضه شده اظهار داشت: عرضه‌ 500 تن از این کالا در بورس برای اولین بار خوب بوده و استقبال خوبی نیز از طرف خریداران صورت گرفته است.
 
مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در این‌باره ادامه داد: در مرحله‌ بعدی میزان عرضه‌ این کالا افزایش می‌یابد و این در حالی است که بورس کالا اطمینان کافی را برای عرضه کننده در معامله‌ اول ایجاد کرده است.

قاسمی در پایان در خصوص اهمیت عرضه‌ کالا در بورس بیان کرد: بورس کالا محیط مناسب و امنی برای عرضه یک محصول با قیمت واقعی را برای خریداران ایجاد می‌کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، کالا ، رقابت ، براده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار