"جان مک کین" سناتور جنگ طلب جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا بر این عقیده است که شکست گروه تروریستی موسوم به داعش در منطقه باید با شکست رژیم بشار اسد در سوریه کلید بخورد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "جان مک کین" از مخالفان دولت اوباما در مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد: از بین بردن داعش مستلزم شکست و سرنگونی دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه است و این واقعیتی برای رهایی از داعش در منطقه است.  اجتناب از این واقعیت همانطوریکه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا سعی در اجتناب از آن دارد- به معنای ادامه به خطر افتادن جان مردم سوریه و امنیت آمریکا خواهد بود .

جان مک کین معتقد است حملات هوایی آمریکا و دیگر اقدامات اوباما علیه داعش در منطقه دوگانه  است. حملات هوایی آمریکا باعث ضعیف شدن گروه تروریستی داعش می شود اما آنها را از بین نخواهد برد.

مک کین تاکید دارد دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هنوز هیچ سیاست موثر و روشنی برای براندازی بشار اسد از قدرت در سوریه و پایان دادن به درگیری های داخلی در این کشور ندارد.

 مک کین با اشاره به دوگانگی و تناقض در سیاست های دولت اوباما رئیس جمهور آمریکا در قبال مسئله سوریه و داعش خاطر نشان می کند  اشتباه محض دولت اوباما قرار دادن شکست داعش در اولویت نخست است. 




انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار