مدیر عامل شرکت پست گفت: تمام بارهای حجاج از فرودگاه امام خمینی به مکان‌های تعیین شده آنان در 7 استان به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین مهری مدیر عامل شرکت پست در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت 17 مهر ماه روز جهانی پست برگزار شد در خصوص وضعیت بدهی شرکت پست گفت: شرکت پست از 146 میلیارد تومان بدهی خوشبختانه 70 درصد از بدهی‌ها را تصفیه کرده و در 6 ماه نخست سال تراز مثبتی داشته است.

وی، در خصوص جابجایی بار حجاج افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته با سازمان حج و زیارت و مدیر عامل فرودگاه امام خمینی و شرکت پست  که از 17 مهر ماه نخستین پرواز حجاج در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند شرکت پست کلیه بارهای حجاج را به صورت رایگان به مکان‌های تعیین شده حجاج ارسال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارسال رایگان بار حجاج در سال گذشته در استان خراسان جنوبی انجام می‌شد، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته بار  حجاج در 7 استان: تهران، قم، سمنان، مازندران، همدان، قزوین و البرز به صورت رایگان ظرف 48 ساعت به مکان‌های تعیین شده حجاج می‌رسد.

مهری در ادامه عنوان کرد: شرکت پست مقدمات و امکانات لازم را برای پلاکت‌گذاری قبوض از جمله آب وبرق ... را دارد.

* ایمیل پستی راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل شرکت پست به دیگر برنامه‌های شرکت پست اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما راه‌اندازی ایمیل پستی است که کل دنیا و اطلاعات بانکی و سایر دستگاه‌ها از طریق ایمیل در اختیار مردم قرار گیرد.

وی، همچنین گفت:‌دولت الکترونیک بدون پست معنا ندارد و امسال پست علاوه بر فیزیکی به صورت مالی و الکترونیکی هم فعالیت دارد.

مهری اظهار داشت: خوشبختانه از لحاظ زیرساخت الکتریکی سرمایه‌گذاری خوبی شده اما با توجه به اینکه کار در شرکت پست در حال افزایش است این زیرساخت‌ها جوابگو نیست و باید افزایش یابد.

وی در خصوص ایمیل پستی گفت: تلاش می‌شود که در سال 94 20 میلیون و تا سال 96 کلیه افراد بالای 15 سال ایمیل پستی داشته باشند.

مهری در خصوص راه‌اندازی سرویس پست تلفنی و لجستیک خاطرنشان کرد: اقدامات برای راه‌اندازی این دو سرویس شروع شده و لجستیک به صورت پایلوت آغاز اما سرویس پست تلفنی (193) باید بیشتر بررسی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصحاب ، رسانه ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار