خسروی وفا:نظر مثبت وزارت ورزش در خصوص پاداش مدال آوران بازی های پاراآسیایی

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در حاشیه مراسم بدرقه کاروان در مشهد مقدس گفت:وزارتخانه در تلاش است تا از زحمات کلیه ورزشکاران مدال آور در مسابقات آسیایی و پارآسیایی قدردانی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ خسروی وفا با اشاره به این نکته که وزارت ورزش و جوانان درباره پاداش مدال آوران بازی های پارآسیایی تصمیم گیری می کند، گفت: وزارتخانه نظر مثبتی دراین خصوص دارد و در تلاش است تا از زحمات کلیه ورزشکاران مدال آور در مسابقات آسیایی و پارآسیایی قدردانی کند.
 
وی در خصوص این سفر تصریح کرد : این سفر از آن دست موضوعات معنوی است که می خواهیم بگوئیم در کنار قهرمانی ها پهلوانی نیز اهمیت دارد.
 
خسروی وفا افزود: آن چه که برای ما اهمیت ویژه دارد پیوند مضامین فرهنگی و اخلاقی با جنبه های قهرمانی است چرا که ما مردمی معتقد هستیم و بی شک این اعتقادات در موفقیت ورزشکاران و ملی پوشان اثرگذار است.
 
رئیس کمیته ملی پارالمپیک درادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم با دست پراز مسابقات پاراآسیایی بازگردیم. هدف ما از حضور درمیادین ورزشی حضوری فرهنگی و معنوی است که امیدوارم ورزشکاران ما در این زمینه الگوی خوبی باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار