نایب رئیس شواری اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه به دنبال تعامل و هماهنگی مدیران با یکدیگر است تا از موازنه‌ کاری‌ها و تداخل کاری‌ها ممانعت کند.

 مرتضی طلایی نائب رئیس شواری اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: مدیریت یکپارچه شهری ایجاد سامانه‌ای از مجموعه‌ مدیران برای اداره شهر در کنار یکدیگر در حوزه سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها با تعامل و هماهنگی با یکدیگر است تا از موازنه‌کاری‌ها و تداخل کاری‌ها ممانعت به عمل آید.  
 
وی با بیان اینکه بسیاری از ماموریتهای شهری نظیر تکدی گری و آسیبهای اجتماعی از جمله وظایفی است که اجرای آن بین بخشی است افزود: نمی‌توان انتظار داشت که یک دستگاه به تنهایی تمامی این وظایف را به انجام رساند ضمن اینکه مدیریت یکپارچه هم افزایی میان دستگاهها و تقسیم کار میان نهادها را به دنبال خواهد داشت که این امر خود به منزله افزایش سرعت کمی و کیفی حل آسیبها و معضلات اجتماعی است . 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ما به دنبال مدیریت واحد نیستیم تصریح کرد: مدیریت یکپارچه به معنای آن نیست که یک نفر رئیس باشد و سایر دستگاه‌ها در ذیل آن رئیس قرار گیرند.  
 
طلایی با تاکید بر اینکه به دنبال مدیریت یکپارچه‌ای هستیم که هر دستگاهی در سلسله مراتب وزارت متنوع خویش فعالیت کند خاطر نشان کرد: در کلانشهرها به خصوص تهران مجموعه‌ مدیرانی که به جهت ساختاری، سازمانی و سیاستهای کلان در امتداد وزارتخانه‌های مرتبط با خود هستند در مقیاس محلی در کنار یکدیگر و در یک سامانه مشترک سیاستگذاری قرار خواهند گرفت.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: مدیریت ، تداخل ، موازنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار