عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: امروز خبرهایی را از باشگاه پرسپولیس می‌شنویم که با توجه به قرارگیری در شهر تهران بی تفاوتی نسبت به آن به معنای بی مسئولیتی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه امروز شورای شهر اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی که همواره در صدد امنیت بیشتر مردم شهر تهران در تلاشند، افزود: مطابق برنامه ریزیهای صورت پذیرفته قرار است بعد از ظهر امروز نیز جلسه‌ای در شورا برگزار شود که درخواست دارم به دلیل اینکه اولاً جلسه فوق العاده‌ای در قانون پیش بینی نشده است و ثانیاً اکثر اعضا در مسافرت هستند این جلسه در روز یکشنبه به صورت قانونی برگزار شود.

وی تذکر دوم خود را در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد و افزود: امروز خبرهایی از این باشگاه می‌شنویم که با توجه به اینکه در شهر تهران است و جوانان طرفدار آن نیز برای حضور ما در شورا به ما رای دادند نباید با بی تفاوتی و بی مسئولیتی از کنار آن گذشت.

اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با عنوان اینکه از آقای سیاسی و رحیمی جهت توضیح در خصوص وضعیت این باشگاه باید در شورا دعوت شود، خاطر نشان کرد: حداقل باید وزیر ورزش را دعوت کنیم تا از اوضاع باشگاه مطلع شده و این سردرگمی‌ها دیده نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صورت ، باشگاه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار