سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: انتظار می‌رفت از بازیکنان تیم استقلال خوزستان در لیست تیم ملی نامی برده شود چراکه هر باشگاهی باهدف قرار گرفتن نام بازیکنانش در لیست تیم ملی برنامه‌ریزی می‌کند.

بهمن روشنایی سرپرست  تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: بازیکنان تیممان می‌توانستند باعملکرد خوبی که دارند در لیست تیم ملی قرار بگیرند ولی این  امر انجام نگرفت و به نظرم باشگاه‌هایی که برای بازیکنانشان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند این انتظار را دارند که حداقل از تیمشان نام یک یا 2 بازیکن در لیست تیم ملی قرار بگیرد که این برای اکثر باشگاه‌ها اتفاق نیفتاد.

وی درباره تعطیلی لیگ در تیم‌ها تصریح کرد: این تعطیلی از اول فصل توسط سازمان لیگ برای هم تیم‌ها مشخص شد و اعلام کردند و تیم‌ها نیز طبق تعطیلات برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادند همان طور که ویسی از اول فصل برای تیم ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد تا تیم بتواند شرایط خوبی را در پیش بگیرد ولی در کل این تعطیلات می‌تواند در صورت برنامه نداشتن تیم‌ها به ضرر آنها باشد.

روشنایی در ادامه درباره اردوی تیم استقلال عنوان کرد: از امروز تمرینات تیم استقلال خوزستان شروع خواهد شد و همچنین اردویی را نیز تیممان در پیش رو خواهد دانست و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای آتی مکان آن را نیز اعلام خواهیم کرد.

سرپرست  تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در پایان درباره عملکرد این تیم خاطرنشان کرد: شرایط تیم استقلال خوزستان در حال حاضر خوب است و عملکرد مناسبی را به ارائه گذاشته‌ایم ولی امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج قابل قبول‌تری را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار