رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: روستاها کوچکترین واحد شهری ولی پایه‌گذار اقتصادند و آبادانی شهرها از روستا‌ها می‌گذرد و سبب حل مشکلات حاشیه‌نشینی و سکونت‌های غیرقانونی می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای صدمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای شهر ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و نیز هفته نیروی انتظامی و روز دامپزشکی اظهار داشت: امروز نیز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز روستاها و روستاها محور و کوچکترین واحد شهری ولی پایه گذار اقتصادند که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه آبادانی شهرها از روستاها می‌گذرد و اگر روستاها آباد نباشند شهرها نیز دچار مشکلات حاشیه‌نشینی و سکونت‌های غیر قانونی خواهند بود، افزود: هر آنچه برای درآمد ایجاد شغل و افزایش محصولات روستایی به انجام رسانیم به معنای خودکفایی بیشتر کشور و کاهش مشکلات شهرها است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه فردا نیز روز جهانی کودک است، خاطرنشان کرد: اهمیت تربیت کودکان از مهمترین مسائل در جمهوری اسلامی ایران و مکتب اسلامی است که باید از بدو تولد آن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: محور ، شهر ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار