معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان ماکو باید تهدیدات ناشی از قاچاق کالا و ارز را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، امیر تیموری صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد، اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز پدیده شوم برای اقتصاد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماکو در راستای کاهش میزان قاچاق گام‌های موثری برداشته است، تصریح کرد: در این راستا روز به روز عرصه را برای مخلان اقتصادی تنگ‌تر می‌کنیم.

تیموری افزود: با توجه به مرزی بودن ماکو عده‌ای افراد سودجو در تلاش برای خروج و ورود کالاها به صورت غیرقانونی از این شهرستان هستند که با تلاش شبانه‌روزی ماموران مرزبانی این امر در چند سال اخیر به حداقل رسیده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو بیان داشت: باید از مرزی بودن این شهرستان به عنوان ظرفیت یاد کنیم و تهدیداتی که از طریق مرزی بودن وجود دارد آن‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

تیموری عنوان کرد: باید در این خصوص فرهنگ سازی شود و مردم بدانند که کالاهای قاچاق از نظر کیفیت نیز مناسب نیستند و باید این موضوع که قاچاق به اقتصاد کشور صدمه می‌زند برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، ماکو ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.