رئیس کل دادگستری استان تهران به صورت سرزده از دادسرای ناحیه 11 بازدید و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" رئیس کل دادگستری استان تهران به صورت سرزده از دادسرای ناحیه 11 بازدید و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفتگو پرداخت.

وی ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف این ناحیه دادسرا اظهار داشت: کمبود کادر قضایی و اداری از مشکلات اساسی اکثر حوزه‌های قضایی است که باعث شده فشار کاری شدیدی به همکاران وارد آید که امید می‌رود در اجرای برنامه 5ساله پنجم توسعه و با مساعدت‌های بی‌دریغ رييس قوه قضائیه، با جذب مستمر سالیانه قضات تا حدی این نقیصه برطرف شود تا قضات و کارمندان ما بهتر بتوانند به پرونده‌ها رسیدگی کرده و اجرای عدالت نمایند.

اسماعیلی در ادامه افزود: امروز قضات با روحیه ایثارگرانه در جهت احقاق حقوق عامه تلاش می‌کنند که جای بسی تقدیر دارد و این امر به جهت ظرفیت‌های بالایی است که همکاران ما از آن برخوردارند و چنانچه این ظرفیت‌ها به درستی شناسایی شده و به کار گرفته شوند در کاهش اطاله دادرسی و کم کردن حجم پرونده‌های شعب می‌تواند فوق‌العاده موثر واقع شود.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار