گروه" عصائب اهل الحق " روز دوشنبه اقدام جنگنده های ائتلاف علیه داعش به رهبری آمریکا را در هدف قرار دادن غیرنظامیان در عراق به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی " الغد پرس "؛  این گروه تکرار هدف قرار دادن شهروندان عراقی از سوی جنگنده های ائتلاف بین المللی بر ضد داعش و در تازه ترین مورد حمله به بازاری شلوغ در شهر هیت در استان الانبار را تقبیح کرد.

نعیم العبودی سخنگوی دفتر سیاسی گروه اسلامی عصائب اهل الحق گفت:  حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی به یک بازار نشان می دهد که توطئه آمریکا طولانی کردن جنگ در عراق تا محقق شدن اهداف مد نظرش در این کشور است.

العبودی افزود:  نمی توان حمله به یک بازار در شهر هیت را در چارچوب حملات هوایی اشتباهی تلقی کرد و پر واضح است که در پس آن اهداف شومی قرار دارد.
وی اظهار داشت:  حمله به غیرنظامیان در عراق با هدف حمایت پنهانی از عناصر تکفیری داعش صورت می گیرد. آمریکا در واقع قصد دارد تا به بهانه های مختلف اعزام نیروی زمینی به خاک عراق را توجیه کند.»

سخنگوی دفتر سیاسی گروه اسلامی عصائب اهل الحق از دولت و پارلمان عراق خواست موضع قاطعی را در قبال چنین حملات صوری و ظاهری اتخاذ کنند و در همین حال هشدار داد که مردم عراق در قبال توطئه های خارجی دست بسته باقی نخواهد ماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار