خاطرات كودكان دیروز و امروز در برنامه "یك برش زندگی" این هفته مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمود فلاح پرویزی با اعلام این خبر گفت: در برنامه این هفته «یك برش زندگی» كه از شنبه 12 مهر به روی آنتن رفت، خاطرات كودكان دیروز و امروز در قالب عكس، فیلم، گزارش و خبر مورد بررسی قرار می گیرد. 
 
تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: این برنامه كه از این هفته به مدت 60 دقیقه به روی آنتن می رود، خاطرات دوران كودكی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را به تصویر می كشد و همچنین شیطنت ها، بازیها و لحظات زیبای كودكان امروز كه توسط همان كودكان دیروز ثبت شده، به نمایش درمی آید. 
 
تهیه كننده برنامه ابراز كرد: تاكنون با ارسال فیلم و عكس توسط مخاطبان درخصوص این موضوع، مشخص شده پدرها و مادرهای این دوره علاقه بیشتری به ثبت لحظات خاطره انگیز فرزندانشان دارند ولی در مجموع فیلمها و تصاویر جالب و جذابی برای این برنامه ارسال شده است. 
 
وی درخصوص راههای ارتباطی برنامه گفت: دو پست الكترونیكی 1-bz@irib.irو info@1-bz.irو سامانه پیامكی 30000207 از جمله راههای ارتباطی است كه مخاطبان این برنامه می توانند نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود روند كمی و كیفی برنامه با آنها در میان بگذارند. همچنین بر روی سایت برنامه به آدرس 1-bz.irقسمتی با عنوان «آپلود عكسها و فیلمها» است كه امكان ارسال فیلمها و عكسها را بسیار راحت كرده است. 
 
«یك برش زندگی» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه از شنبه تا چهارشنبه بجز روزهای تعطیل ساعت 8 صبح به مدت یك ساعت و با اجرای امیر رضایی به روی آنتن شبكه دو سیما می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کودک ، خاطرات ، برنامه ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار