سومین سالگرد کرسی تلاوت قرآن کریم همزمان با بیست و سومین سالگرد تأسیس شورای عالی قرآن روز 14مهر ماه سال 93 در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سومین سالگرد کرسی تلاوت قرآن کریم و بیست و سومین سالگرد تأسیس شورای عالی قرآن با حضور مسئولان کشوری و لشگری امروز بعد  از اذان و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد بلال صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ادامه این گزارش سید علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن و محمد زاده مدیر رادیو قرآن با ارائه توضیحاتی پیرامون اهداف و اقدامات اجرایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کشور و رادیو قرآن توجه به ارتقای کیفیت کرسی‌های آشنایی با زبان عربی برای درک معانی و تفسیر قرآن، آماده سازی زمینه آموزه‌های قرآنی، مکانیزه کردن مفاهیم و گنجینه‌های قرآنی را امری ضروری دانستند.

بنابر این گزارش بیش از 400کرسی تلاوت قرآن در 3سال گذشته و 169 کرسی تلاوت قرآن از مهر ماه سال 92 تا به امروز برگزار شده است.

گفتنی است در پایان مراسم سومین سالگرد تلاوت قرآن کریم و بیست و سومین سالگرد تأسیس شورای عالی قرآن با حضور مسئولان کشوری و لشگری از برگزیدگان و قاریان ممتاز و تلاشگران شورای عالی قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سالگرد ، قرآن ، مفاهیم ، گنجینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار