شرکتهاي هواپيمايي مسافربر ايراني و خارجي ( ايرلاينها) در نيمه نخست امسال، بيش از 780 ميليون ليتر بنزين ويژه هواپيما (سوخت جت) دريافت کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،رئيس اداه کل سوختگيري هواپيمايي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در گفتگو با (شانا) با تاکيد بر اهميت سوخت رساني بدون وقفه به شرکتهاي هواپيمايي مسافربر، گفت: در 6  نخست امسال، 785 ميليون و 79 هزار و 880 ليتر سوخت به خطوط هواپيمايي ايراني و خارجي تحويل شده است.

علي هرندي با بيان اين که ميزان سوخت تحويلي به ايرلاينها اعم از داخلي و خارجي، در 186 روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال پيش 66 ميليون و 105 هزار ليتر افزايش داشته است، اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته مقدار سوخت تحويل داده شده به شرکتهاي هواپيمايي مسافر بر، 718 ميليون و 974 هزار و 520 ليتر بوده است.

به گفته رئيس اداره کل مرکز سوختگيري هواپيمايي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، در ميان شرکتهاي هواپيمايي مسافر بر داخلي، "ايران اير" بيشترين سوخت را دريافت کرده است.

هرندي گفت: بطور ميانگين نزديک به 10 درصد از مجموع سوخت تحويلي به هواپيماهاي مسافر بر در نيمه نخست امسال، به شرکتهاي هواپيمايي مسافر بر خارجي مربوط مي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هواپیما ، سوخت ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار