هفته نامه مصری "روزالیوسف" در گزارشی اعلام کرد؛ حملات هوايی آمريکا به سوريه از پايگاه‌های نظامی اسرائيل صورت می‌گيرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سما، هفته نامه مصری "روزالیوسف" در گزارشی اعلام کرد؛ حملات هوایی آمریکا  علیه مواضع گروه داعش در سوریه از پایگاه های نظامی اسرائیل صورت می‌گیرد.

 مجله روزالیوسف به نقل از یک منبع مسئول و بلند پایه آمریکایی نوشت حملات هوایی آمریکا بر ضد  عناصر داعش در سوریه با  همکاری و هماهنگی کامل بین سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل با نیروهای بین‌المللی - عربی و از طریق سه پایگاه نظامی نیروی هوایی اسرائیل انجام می‌گیرد.

منبع بلند پایه آمریکایی افزود عملیات هوایی در سوریه با هماهنگی و هدایت دستگاه اطلاعات جنگی اسرائیل با نام مخفف "امان" انجام می‌گیرد و دستگاه اطلاعاتی و  جاسوسی اسرائیل با  همکاری افرادی که در داخل سوریه هستند  اهداف مورد نظر  را شناسایی می‌کنند.

 پس از شناسایی اهداف مورد نظر ، اطلاعات  در اختیار جنگنده‌های آمریکایی قرار می‌گیرند و بر این اساس حملات هوایی  علیه مواضع  داعش در سوریه  با دقت بسیار زیادی صورت می‌گیرد.

این منبع  مسئول افزود  اسرائیل پیش از شروع حملات هوایی به سوریه اتاق عملیات ویژه‌ای را تشکیل داد. خدمات راهبردی و اطلاعات هوایی از طریق ماهواره‌های نظامی اسرائیل به طور مستقیم در اختیار  ائتلاف بین‌المللی که اجرای در حملات هوایی در سوریه مشارکت دارند، قرار می‌گیرد.

این منبع بلند پایه آمریکایی  به هفته نامه "روز الیوسف" مصر گفت عملیات هوایی در سوریه از طریق سه پایگاه هوایی اسرائیل صورت می‌گیرد و این پایگاه‌های خدمات مطلوب زمینی و هوایی در اختیار جنگنده‌های ائتلاف بین المللی  قرار می‌دهند.

 این منبع افزود پایگاه‌های هوایی( نباطیم )در شمال نیروگاه هسته‌ای دیمونا و صحرای نقب اسرائیل ، پایگاه نظامی نیروی هوایی (بالماحیم )  در دو کیلومتری جنوب شهرک کیبوتس و پایگاه تل نوف از جمله پایگاه‌های اسرائیل هستند که عملیات نظامی از این پایگاه‌ها به داخل خاک سوریه صورت می‌گیرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار