سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: همانطور که در گذشته تیم های میثاق تهران و فیروز صفه اصفهان این تیم ها را از بحران خارج کرده وبه عنوان مدعی مطرح کردم، این بار هم در ساوه تاریخ را تکرار خواهم کرد.

محمود خوراکچی سرمربی جدید تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از قبول هدایت این تیم در گفتگوی اختصاصی خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در پی تصمیم مسئولان باشگاه شهردای ساوه در مورد تغییر در کادرفنی تیم ، طی قرارداد یک ساله به عنوان سرمربی انتخاب شدم. البته چشم انداز مسئولان برای حضورم در مدت طولانی تری بود اما این موضوع در حال حاضر اهمیت چندانی ندارد.
 
خوشبختانه شرایط سخت افزاری شامل بازیکن و امکانات و مدیریت و … خوب است و باید پله پله پیش برویم. در همین ابتدای فصل نمی گوییم که برای قهرمانی تلاش می کنیم. بلکه اول باید در رتبه های پایین جدول به جای خوبی برسیم. سپس جای خود را تثبیت کرده و با برنامه ای درازمدت به فکر حضور در نیمه بالایی جدول باشیم. با کمک خود بازیکنان و هیئت مدیره خوب و مدیرعامل ورزشی این باشگاه ، رسیدن به هدفی که داریم آسان تر می شود. همانطور که در گذشته با ورود به تیم های میثاق تهران و فیروز صفه اصفهان این تیم ها را از بحران خارج کرده وبه عنوان مدعی مطرح کردم، این بار هم در ساوه تاریخ را تکرار خواهم کرد. اما فعلا باید از این بی امتیازی خارج شویم و با یک امتیاز شیرین به آینده امیدوار بمانیم. ساوه شناسنامه فوتسال ایران است. و ریشه شهرداری ساوه به شن سا باز می گردد.
 
خوراکچی در مورد نتیجه دیدار این هفته مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: فعلا سعی می کنیم با بهبود نتایج به فوتسال شهرداری ساوه اعتبار بدهیم همانطور که دبیری قدرتمند در این هفته مقابل پایاسازه مغلوب شد، ما هم نمی توانیم پیش بینی کنیم چه اتفاقی در انتظارمان است. وقتی یک تیم پیروز می شود یا شانس زیادی داشته و یا از تجربه تیمی بالای برخوردار بوده است. ما هم کاری می کنیم بازیکنان شهرداری بدون استرس به دنبال نتیجه دلخواه باشند.
 
سرمربی جدید شهرداری ساوه در مورد ادعای عقابی مبنی بر کم کاری بازیکنان تیم گفت:  نظرات هر فردی به خود او مربوط می شود و در این زمینه هم عقابی خودش می داند و احساس خودش و وجدانش . اینکه او اعتقاد دارد مشکلات مربوط به کارهای فنی است یا عده ای خواسته اند که او نباشد به من مربوط نمی شود. من تا کنون در این تیم جریان خاصی حس نکردم و مطمئنم در آینده نیز چنین حسی نخواهم داشت. چون بنا به عادتی که همیشه دارم روندی را در تیم به کار می گیرم که بیشترین فشار بر دوش کادر فنی و مدیریتی باشد و بازیکنان بدون فشار با کمال آرامش کار کنند. اگر بهترین تیم و بهترین مربی جهان هم باشید ،بالاخره با باخت روبرو خواهید شد. ما می توانیم در ساوه با یاری پیشکسوتان فوتسالی و تماشاگران پرشور ساوجی و یاری هیئت مدیره و مدیرعامل ، نقش مثبتی برای موفقیت تیم ایفا کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، خوراکچی ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار