محمد آراسته رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری منطقه 4 از ساخت نخستین پارک آبی سرپوشیده تهران در بوستان پلیس خبر داد.

محمد آراسته رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: پارک آبی پلیس از سال 88 و از طریق تملک و تخریب املاک تصرفی اطراف پروژه تأمین فضا کرد و نهایتاً در سال 91 قرارداد آن ابلاغ شد، البته برای حفظ درختان بوستان پلیس و فضای سبز اطراف مجموعه مساحت پیش بینی شده را تا 10 هزار متر مربع کاهش دادیم.

محمد آراسته با بیان اینکه 12 رستوران به سبک راه چوبی در این مجموعه تعبیه شده است، افزود: پارک آبی پلیس کاملاً سرپوشیده بوده و به همراه استخر و سالن ورزشی برای کلیه اقشار علاقمند تا دو سال آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی به حفظ حریم میراث فرهنگی و تاریخی " عمارت ارباب هرمز" واقع در ضلع جنوبی پارک پلیس اشاره کرد و گفت: در طراحی مجموعه پارک آبی پلیس مناسب‌سازی‌هایی در ساخت مجموعه و در محدوده عمارت صورت گرفته است تا حریم این اثر تاریخی به مخاطره نیافتد.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکتهای مردمی منطقه 4 ادامه داد: پارک آبی پلیس اولین پارک آبی سرپوشیده شهر تهران خواهد بود که موقعیت مکانی مناسب آن موجب سهولت دسترسی و استفاده شهروندان از مجموعه خواهد شد.

آراسته در پایان گفت: احداث زمین تنیس و باز‌ طراحی زمین والیبال استاندارد بوستان تولد، با همکاری شورایاری محله لویزان و با بهره گیری از توان بخش خصوصی نیز تا 3 ماه آینده تکمیل می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پارک ، ساخت ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم خواجه بیک
۲۳:۴۰ ۰۲ تير ۱۳۹۴
با عرض سلام
آیا ساخت پارک آبی سرپوشیده به اتمام رسیده است؟ با تشکر
آخرین اخبار